بین المللی

ترامپ: واشنگتن خواهان تغییر نظام ایران نیست!

خبرهای فوری: ترامپ در کنفرانس خبری مشترک خود با نخست‌وزیر ژاپن مدعی شد که آمریکا خواهان تغییر نظام ایران نیست!

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس مشترک خبری با شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد که واشنگتن خواهان تغییر نظام ایران نیست!

در این کنفرانس دونالد ترامپ ادعا کرد که پس از خروج آمریکا از برجام، تهران به دلیل مشکلات جدی اقتصادی، رفتار خود را در منطقه تغییر داد.

ترامپ افزود: به نظر من آمریکا و ایران می‌توانند به یک توافق مشترک برسند. ایران دارای پتانسیل‌های اقتصادی بزرگی است.

در حالی که مقامات ایران همواره تاکید داشته و دارند که سلاح اتمی در دکترین دفاعی ما هیچ جایگاهی نداشته و نخواهد داشت، ترامپ با بیان این که من نمی‌خواهم به ایران لطمه وارد کنم، در اظهاراتی بی اساس گفت که  تنها می‌خواهم ایران به سلاح‌های هسته‌ای “نه” بگوید.

وی در ادامه اظهارات فرافکنانه و متناقض این روزهای خود درباره ایران با بیان این که من می‌دانم بسیاری از مردم ایران انسان‌های بزرگی هستند، ادعا کرد که آنها این شانس را دارند که با مقامات کنونی به کشور بزرگی تبدیل شوند.

اظهارات فریب‌کارانه ترامپ در حالی مطرح شده که مقام معظم رهبری پیش از این هوشیاری در مقابل فریب و لبخند دروغین دشمن را ضروری خواندند و یادآوری کردند: آمریکایی‌ها گاهی می‌گویند با ملت ایران مشکلی نداریم و تحریم‌ها علیه مردم نیست بلکه با دولت ایران دچار چالش هستیم اما این یک دروغ فضاحت‌بار است چون دولت ایران بدون ملت کاره‌ای نیست و آن‌ها با حضور و اراده ملت دشمن هستند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. مردم ایران۴۰سال مقاومت کرده اند و تسلیم نشده اند .امثال ترامپ و غیره که قول و قرار و معاهده بین المللی را به راحتی زیر پا گذاشته اند قابل اعتماد نیستند.مگر چه گلی به سر بقیه کشورهایی که باانها مشکل داشتند مثل کره شمالی و ونوزولا زدند که به بخواهند برسر ماهم بزنند. قبل از معامله قرن نیاز حتما به ارامش دارند . انها گاهی با پنبه سرمیبرند و گاه با نیزه. ترحم بر ببر تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان….تا هفته قبل ما ملت تروریست بودیم.الان شدیم ملت درستگار .هفته بعد وسال بعد و بعداز معامله قرن

    1. احسند،ما پیرو آخوند نیستیم ،ولی تا جایی که جون داشته باشیم از ناموسو کشورمون دفاع میکنیم
      آقای ترامپ گفته که قصد تغیر رژیم ایرانو نداره،گیریم که قصد تغیر رژیمو هم داشته باشه هیچوقت نمیتونه اینطور کاری کنه ،مردم غیور ما تا پای جون از کشورشون دفاع میکنن
      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر آل سعود
      مرگ بر اسرائیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا