بین المللی

مدیرکل آژانس اتمی: به همه مکان‌های غنی‌سازی‌سازی ایران، نظارت داریم

خبرمهم: مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت من مطمئن هستم که به همه مکان‌هایی که ایران در حال غنی‌سازی است، نظارت داریم.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با اندیشکده استیمسون گفت که هیچ مدرک و اطلاعاتی درباره پنهانکاری ایران در غنی سازی اورانیوم وجود ندارد.گروسی در پاسخ به این سوال که آیا اطمینان دارد که ایران به صورت مخفیانه اورانیوم غنی‌سازی نمی‌ کند، گفت: من هیچ اطلاعاتی ندارم که آنها این کار را انجام می دهند، بدون نشانه ای که آنها این کار را انجام می دهند، من مطمئن هستم که به همه مکان هایی که آنها در حال غنی سازی هستند، نظارت داریم.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه سطح اطمینانش درباره اطلاعاتی که از ایران دارد چه اندازه است، گفت: من به توانایی سیستم بازرسی خود برای دانستن آن‌که چه اتفاقی می افتد بسیار اطمینان دارم اگر به ما اجازه انجام چنین کاری داده شود.
گروسی پیشتر در مصاحبه با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفته بود: آمریکا و ایران وارد دوره سرنوشت ساز مذاکرات برجام می شوند.
وی افزود ایران از وی برای دیدار با سران سیاسی در روزهای آینده دعوت کرده است. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا