بین المللی

حزب سمیر جعجع عامل جنایت دیروز بیروت

خبرمهم: روزنامه نگار لبنانی، حزب القوات اللبنانیه به ریاست سمیر جعجع را عامل حوادث و تیراندازی‌های دیروز در بیروت دانست.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از تلویزیونی المیادین، روزنامه نگار لبنانی، حزب القوات اللبنانیه به ریاست سمیر جعجع را عامل حوادث و تیراندازی‌های دیروز در بیروت دانست و او را به ارتکاب جنایت در بیروت در روز روشن متهم کرد.غسان سعود در گفتگو با این شبکه گفت: حادثه دیروز دقیقا شبیه کشتار ”نهر الموت“ بود که القوات اللبنانیه سال ۱۹۸۹ به راه انداختند. در آن سال تعدادی از تظاهرکنندگان مسالمت جو به همین شکل هدف حمله تک‌تیرانداز‌ها قرار گرفتند؛ بنابراین تاریخ این حزب سرشار از جنایت است و به یکی دو بار هم محدود نمی‌شود. نیرو‌های این حزب بار‌ها مرتکب چنین اقداماتی شده اند که حمله شبانه به منازل تعدادی از شخصیت‌ها از آن جمله است.
وی افزود: کاملا روشن است که سمیر جعجع نمی‌خواهد عبرت بگیرد. سمیر جعجع که مسئولیت نیروهایش بر عهده اوست امروز در روز روشن در بیروت مرتکب جنایت شد.
وی ادامه داد: آنچه دیروز در روز روشن اتفاق افتاد حادثه‌ای عادی نبود. آنچه اتفاق افتاد جنایت بود. این جنایت علیه دستگاه قضایی بود.
در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش با پخش تصاویری، از تیراندازی هنگام برگزاری مراسم تشییع جنازه قربانیان حوادث دیروز در مناطق الشیاح و عین الرمانه در بیروت خبر داد. /صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا