بین المللی

آغاز ششمین دور مذاکرات وین تا ساعتی دیگر +/تکمیلی پایان کمیسیون مشترک برجام با آغاز رایزنی‌های فنی

خبرمهم: نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین جزئیاتی را درباره برگزاری نشست امروز کمیسیون مشترک برجام بیان کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره برگزاری ششمین دور از مذاکرات وین پیرامون احیای توافق هسته ای نوشت: ششمین دور مذاکرات وین درباره برجام یک ساعت دیگر آغاز می شود. با نشست  کمیسیون مشترک اعضای توافق هسته ای آغاز می شود که در آن درباره چگونگی فعالیت بیشتر در راستای دست یافتن به نتیجه ی مثبت زودهنگام تبادل نظر خواهد شد.

/تکمیلی
نشست کمیسیون مشترک برجام که با حضور ایران و گروه ۴+۱ برگزار شده بود به پایان رسید.

با برگزاری کمیسیون مشترک برجام رسماً دور ششم مذاکرات وین برای احیای برجام و رفع تحریم های آمریکا علیه ایران آغاز شد.
رییس هیات ایرانی در این دور از مذاکرات به مانند ۵ دور قبلی بر عهده سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان است .
در جریان این مذاکرات به مانند دوره‌های قبل نشست های دو جانبه و چندجانبه بین هیات های شرکت کننده در این مذاکرات برگزار می شود و سه کارگروه تشکیل شده به ادامه مذاکرات فنی و کارشناسی خود خواهند پرداخت.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دور قبلی مذاکرات اعلام کرده بود که مذاکرات پیشرفت داشته است ولی تصمیم گیری در مورد نکات اصلی و اختلافی باقی مانده است. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا