بین المللی

حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد در عراق

خبرمهم: دو پهپاد بر فراز پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد در عراق منهدم شدند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، نقل از خبرگزاری فرانسه از بغداد، دو پهپاد بر فراز یک پایگاه نظامی آمریکایی در عراق منهدم شدند.خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین هم اعلام کرد: صدای انفجار‌هایی در پایگاه عین الاسد متعلق به نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق شنیده شد.

شبکه اطلاع رسانی عراق به نقل از الاعلام الامنی (وابسته به نخست وزیری عراق) نیز گزارش داد: دو پهپاد که قصد حمله به پایگاه عین الاسد را داشتند هدف قرار گرفته و سرنگون شدند.

پایگاه خبری صابرین نیوز اعلام کرد: زمان حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد در عراق در ساعت یک و ۳۵ دقیقه بامداد امروز به وقت محلی رخ داد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین همچنین از اصابت یک فروند موشک به منطقه‌ای نزدیک مرکز حمایت‌های دیپلماتیک در بغداد خبر داد.

خبرنگار المیادین اعلام کرد: یک فروند موشک سحرگاه امروز یکشنبه نزدیک مرکز حمایت‌های دیپلماتیک در بغداد پایتخت عراق اصابت کرد، اما انفجار حاصل از این موشک هیچ گونه خسارت جانی یا مادی نداشته است.

گفتنی است صدای آژیر در پایگاه ویکتوریا نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد که نظامیان آمریکایی در آن حضور دارند، شنیده شد. /صدا وسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا