بین المللی

حمله موشکی و هوایی صهیونیست ها به غزه

خبرمهم: رژیم صهیونیستی از شامگاه دیشب بیش از ۸۰ بار به شمال غزه حمله کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،  جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، در یکی از این حملات، منزل خانواده العطار در شهر غزه را بمباران و بر سر ساکنانش ویران کردند. در این جنایت هولناک یک مادر و سه فرزندش به شهادت رسیدند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰۹ تن افزایش یافته است در میان شهدا اجساد ۲۸ کودک و ۱۵ زن هم دیده می‌شود. در این حملات ۶۲۱ فلسطینی نیز مجروح شدند. در بیشتر مناطق شهر غزه و شمال نوار غزه برق قطع شده است.

در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها و کشتار زنان و کودکان، گردان‌های قسام پایگاه نظامی حتسریم (Hatzerim) را با موشک‌های سجیل بمباران کردند. این پایگاه نظامی، آشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه است.

بیش از ۱۰۰ موشک نیز به سوی تل‌آویو و مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. تل آویو و شهر‌های واقع در منطقه گوش‌دان هم هدف ده‌ها راکت قرار گرفتند. گردان‌های قسام اعلام کردند در حمله موشکی به عَسقلان و سِدیروت از موشک‌های بدر ۳ استفاده کردند.

گردان‌های قسام همچنین فرودگاه رامون رژیم صهیونیستی را با موشک‌های جدید «عیاش ۲۵۰» هدف قرار داد. این موشک با برد بیش از ۲۵۰ کیلومتر، توان ویرانگری گسترده‌تر دارد.

عضو دفتر سیاسی حماس در گفتگو با راشاتودی گفت: محاصره شدید غزه اجازه ورود سلاح به این منطقه را نمی‌دهد. خالد مشعل افزود: سلاح‌ها در غزه و به دست رزمندگان مقاومت والبته با کمک فنی و علمی دوستان فلسطین تولید می‌شوند.

برخی منابع خبری همچون الجزیره و العربیه از شلیک سه فروند موشک از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

مردم شیکاگو در حمایت از فلسطینیان تظاهرات کردند و شعار « غزه را آزاد کنید» سر دادند.
در میلان ایتالیا هم هزاران نفر ، جنایت های صهیونیست ها را در غزه محکوم کردند.
تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی مانند “شرم بر تو، اسرائیل” و “فلسطین باید آزاد گردد” کشتار شمار زیادی از کودکان بی گناه فلسطینی در غزه را محکوم کردند.
جوانان عراقی هم در بغداد تجمع کردند و جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا