بین المللی

جزئیات جدید از عملیات ترور سردار سلیمانی

خبرمهم: یاهو نیوز با استناد به اظهارات ۱۵ مقام آمریکایی جزئیات جدیدی از عملیات ارتش تروریست آمریکا در ترور سردار سلیمانی، منتشر کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، یاهو نیوز با استناد به اظهارات ۱۵ مقام فعلی و سابق دولت آمریکا جزئیات جدیدی از عملیات ارتش تروریست آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در بغداد منتشر کرد.

یاهو نیوز نوشت: «در شب عملیات ترور قاسم سلیمانی علاوه بر ۳ پهپاد که ۲ فروند از آن‌ها موشک‌انداز بودند، ۳ گروه از نیرو‌های تک تیرانداز ارتش آمریکا نیز با لباس مبدل و به صورت مثلثی در داخل فرودگاه بغداد و مناطق اطراف آن حضور داشتند.»
یاهو نیوز با اعلام اینکه «به دولت عراق گفته شده بود بخش جنوب شرقی فرودگاه به دلیل تمرینات نظامی بسته شده است.»، افزود: «به اسلحه یکی از تک تیراندازان دوربینی متصل بود که جزئیات عملیات را به‌صورت زنده برای سفارت آمریکا در بغداد ارسال می‌کرد. وقتی قاسم سلیمانی از هواپیما پیاده شد چند نیروی کُرد که لباس کارکنان فرودگاه را پوشیده بودند برای شناسایی او در محل حاضر شدند.»
یاهو نیوز نوشت: «سلیمانی در فاصله ۶ ساعت تا سوار شدن به هواپیما، ۳ بار گوشی موبایل خود را تغییر داده بود. اسرائیلی‌ها به شماره تلفن‌های سلیمانی دسترسی پیدا کرده بودند و نیرو‌های آمریکایی به کمک آن‌ها توانستند گوشی او را هنگام ورود از دمشق به بغداد ردیابی کنند.»/yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا