پروازها به هند همچنان برقرار است!

خبرمهم: جای تعجب از مسولان منفعت طلب و شاید خواب ایران است زیرا از شنیده می شود علی رغم توصیه ها مذاکرات وزارت بهداشت هنوز مرزهای ورودی و خروجی به کشور هند بسته نشده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، چند وقتی است کرونای هندی در کشور روزانه هزارن نفر را به کام مرگ می کشاند و مسولان بهداشتی این کشور کلافه مبارزه با کرونا از دستشان در رفته است اما جای تعجب از مسولان منفعت طلب و شاید خواب ایران است زیرا از شنیده می شود علی رغم توصیه ها مذاکرات وزارت بهداشت هنوز مرزهای ورودی و خروجی به کشور هند بسته نشده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌هایی که هند با فاجعه شیوع کرونا مواجه است، هنوز فروش بلیت پرواز به مقصد دهلی ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستادملی کرونا گفت: «همه پرواز‌های هند و پاکستان تا اطلاع بعدی و انتقال مسافر از راه دریا هم ممنوع است.»اپراتور یکی دیگر از آژانس‌های هواپیمایی گفته است ما همچنان فروش بلیت پرواز به مقصد دهلی را داریم و فقط باید تست pcr داشته باشید.

در اینجا باید بگوییم درست است که ما از لحاظ اقتصادی دچاز مشکل هستیم به طوری که بیش از یک سال از اقتصاد ایرانبه خصوص ایرلاین‌ها فلج شده است اما تنها چیزی که این روزها به چشم میخورد این است که وزارت راه با حمایت از این شرکت های هواپیمایی چشم و نظری به انتخابات دارند و میخواهند این دسته  از افراد را راضی نگه داند.

گفتنی است مساله اقتصاد ما نه تنها در دوران شیوع کرونا بلکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید چالش های فراوان داشته است از همین رو پس بهتر است دولت اگر میخواهد چند ماه پایان کارش را با سلامت پشت سر بگذارد به فکر سلامت و زنده ماندن مردم کشورش باشد.

خروج از نسخه موبایل