بین المللی

صحبت‌های دردناک خبرنگار بارداری که توسط داعش ربوده شد + فیلم

خبرهای فوری: یک حبرنگار زن که برای تهیه مستند راهی سوریه شده بود، از دوران اسارت خود در زندان داعش سخن گفت.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، یانینا فیندآیزن، خبرنگار زن آلمانی باردار مدتی قبل برای تهیه یک مستند درباره همکلاسی قدیمی‌اش که به جهادگرایان پیوسته بود، به سوریه سفر کرد.

یک هفته پس از اینکه یانینا قصد بازگشت به آلمان را داشت، توسط جهادگرایان ربوده و اسیر شد. این خبرنگار ۳۵۱ روز را در اسارت گذراند و پسرش نیز در همان زمان به دنیا آمد. زن نامبرده پس از تقریباً یک سال زندانی بودن، یکباره آزاد شد. او معتقد است که سفرش به سوریه اشتباه بسیار بزرگی بود و در آن زمان خطر داعش را بیش از اندازه دست‌کم گرفته بود. در ادامه فراز و نشیب آنچه بر یانینا گذشت را از زبان خودش می‌شنوید.



[irp posts=”11042″ name=”بازداشت زنی که برای داعشی‌ها سنگ تمام می‌گذاشت + عکس”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۷ دیدگاه ها

    1. این حرفتونو کاملن قبول دارم،ولی جهادگر با جهادگرا متفاوته، مترجم اونهارو جنگ طلب و ستیزه جو خونده،به نظر من داعشی ها اول جنگ طلبن با هدف تروریستی

  1. این همه زن وکودک وپیر وجون مسلمان وغیر مسلمان سوری وعراقی و غیره داخل آتیشی که دولت های اروپایی خودشون وآمریکا وصهیونیست های غاصب حرام زاده ایجاد کردن سوختن یا بیرحمانه سر بریده شدن هیچکدوم دردناک وناراحت کننده نبود الا همین زن باردار که رفته انجا بسلامت زاییده وبرگشته!!

  2. تروریستهای داعش
    نه جهادگرایان

    چون جهاد واژه ایی مقدس هستش که نباید زیر سوال بره ولی داعشیهای تروریست و پست فترت بویی از انسانیت نبرده بودن و در توحش محض بودند .

  3. میخاستی ۲ تا چشتو ۴ تاکنی نری!!!
    ینی تویی ک المان زندگی کردی هم انقد نفهم بودی نتونستی بفهمی داعش چیکار میکنه!!!!
    خب بزرگ شدی یادت میره آبجی

    1. عزیزم معلوم نیست این همه عقده برای چی به هم نوعت داری. خانمی !! اونا اینقدر در رفاه اجتماعی هستن با اینکه طرف خبرنگار هست باور نمیکنه این همه توحش تو خاورمیانه وجود داره. ضمنا امثال ما که ی سرما میخوریم زمین و زمان و بهم میدوزیم . ولی ی خانم باردار این مرز لوس بازی ما ایرانی ها و ازش گذر کرده بود. ادم تا تجربه نکرده نباید هارت و پورت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا