بین المللی

هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در اصفهان آغاز به کار کرد

خبرمهم: هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر با حضور رضا اردکانیان و احمد الکواری روسای ایرانی و قطری کمیسیون مشترک ۲ کشور در هتلی در شهر اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، در این اجلاس یک روزه، هیات قطری متشکل از «علی بن احمد الکواری» وزیر تجارت و صنایع دولت قطر و رئیس قطری کمیسیون مشترک، «محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در تهران، شیخ خلیفه بن جاسم آل ثانی رئیس اتاق بازرگانی قطر و نمایندگان ذی‌ربط حضور دارند.

رضا اردکانیان وزیر نیرو و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی و نمایندگانی از وزارتخانه‌های امور خارجه، اقتصاد و دارایی، صمت و همچنین نمایندگانی از بخش خصوصی نیز از سمت ایران در این اجلاس حضور دارند.

بر اساس این گزارش، این اجلاس که اولین جلسه کمیسیون مشترک همکاری‌های بین کشورها بعد از همه‌گیری کرونا در ایران بوده و وزارت نیرو متصدی آن است، یک سند به امضای روسای کمیسیون مشترک دو کشور رسید.

نمایندگان دستگاه‌های ایرانی و قطری برای برگزاری این دوره از اجلاس بالغ بر یک ماه جلسات کارشناسی متعدد به صورت مجازی برگزار کرده‌اند. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا