بین المللی

پیش بینی رسانه های اسرائیلی: بایدن رئیس جمهور بعدی ایالات متحده است

خبرمهم: رسانه های صهیونیستی می گویند ارزیابی منابع عالی رتبه در "اسرائیل" حکایت از آن دارد که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده، جو بایدن خواهد بود.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، یک مفسر در امور سیاست داخلی رژیم صهیونیستی در “کانال ۱۲” تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، ارزیابی ها توسط منابع عالی رتبه در اسرائیل نشان گر این است که رئیس جمهور بعدی آمریکا، جو بایدن خواهد بود. این یک پیش بینی است “.

این تحلیلگر گفت: “دولت اسرائیل ۴ سال فوق العاده را پشت سر گذاشت و همچنین در موارد مهم برای مردمش که اجماع کلی درباره آن وجود دارد، از جمله توافق با امارات ، موضوع جولان و سایر موارد، دوران مطلوبی بود. گذشته از این ، روابط خوب و هماهنگی کامل میان ترامپ و نتانیاهو برای اسرائیل مشکلی بزرگ در تعامل با حزب دموکرات ایجاد می کند و همچنین به دوستی ایالات متحده با اسرائیل آسیب می رساند.

این درحالی است که اخیرا یکی از تحلیلگران اسرائیلی گفته بود چه بایدن و چه ترامپ هرکدام رئیس جمهور شوند منافع تل آویو تامین است.

مراکز رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عصر سه شنبه بسته شد. این انتخابات رقابت میان دونالد ترامپ ، کاندیدای جمهوری خواه و جوبایدن، رقیب دموکرات وی است.

بر اساس اعلام مقام‌های انتخاباتی آمریکا، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از مردم آمریکا تا پیش از سوم نوامبر (روز اصلی انتخابات) به صورت پستی یا زودهنگام و در مراکز قرار داده شده، رای خود را به صندوق انداختند و روز سه‌شنبه نیز میلیون‌ها تن دیگر به پای صندوق‌های رای رفتند تا در روز اصلی انتخابات شرکت کنند.

با توجه به تفاوت ساعتی در ایالات مختلف آمریکا از شرق تا غرب و قوانین مختلف انتخاباتی در ایالات مختلف، مراکز رای گیری کم کم بسته شدند و به این ترتیب نتایج انتخابات کم کم مشخص می‌شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا