بین المللی

بایدن: آمریکایی‌هایی که فکر می‌کنند الان وضعشان نسبت به ۴ سال پیش بهتر است به من رای ندهند

خبرمهم: نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا اذعان کرد، آن آمریکایی‌هایی که در نظرسنجی‌ها می‌گویند به نسبت چهار سال پیش اکنون وضعیت بهتری دارند، احتمالا نباید به او رای بدهند. او با این حال گفت این افراد احتمالا مشکل "حافظه" دارند!

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، خبرنگاری از جو بایدن، معاون دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سوم نوامبر پرسید: نظرسنجی گالوپ اعلام کرد ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که امروز به نسبت چهار سال پیش که در دوران اوباما – بایدن بوده‌اند، وضعیت بهتری دارند. خب چرا کسانی که الان در دولت ترامپ احساس بهتری دارند، باید به شما رای بدهند؟

بایدن هم پاسخ داد: خب اگر آنها اینطور فکر می‌کنند، احتمالا نباید رای بدهند. آنها فکر می‌کنند “۵۴ درصد” آمریکایی‌ها به لحاظ اقتصادی اکنون وضعشان نسبت به دولت ما بهتر شده است؟ خب صادقانه بگویم که آنها حافظه خیلی خوبی ندارند.

جو بایدن گفت: ما رئیس‌جمهوری داریم که با ارزش‌های اکثر آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کند و با مردم صادق نیست. او قوانین مرتبط با ایمینی عمومی را هم مورد تمسخر قرار می‌دهد و حتی اکنون هم ماسک نمی‌زند.

این اظهارات به دنبال انتشار نتایج نظرسنجی گالوپ در هفته گذشته مطرح می‌شود. این نظرسنجی نشان داد که دیدگاه شرکت‌کنندگان در انتخابات نسبت به کیفیت زندگی خودشان چگونه است؛ ۵۶ درصد گفتند که نسبت به پایان دولت اوباما و در آستانه روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری، اکنون وضع بهتری دارند.

براساس نظرسنجی گالوپ که ۱۴ تا ۲۸ سپتامبر انجام شد، ۳۲ درصد هم گفتند که وضعشان نسبت به دولت اوباما بدتر شده است. نتایج این نظرسنجی نشانه خوبی برای کمپین ترامپ است چرا که مساله اقتصاد در صدر مسائل مورد نظر رای‌دهندگان در انتخابات قرار دارد.

بایدن در گذشته هم چند باری از گروه خاصی از مردم خواسته بود تا به او رای ندهند. او ۱۴ مه ۲۰۲۰ در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت کسانی که ادعاهای جنسی خانم “تارا رید” علیه او را باور می‌کنند “احتمالا نباید به من رای بدهند.”/ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا