بین المللی

نتیجه تست کرونای ترامپ و همسرش مثبت شد

خبرمهم: در پی مثبت شدن آزمایش کرونای دستیار رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ به همراه همسرش نیز از مثبت شدن آزمایش خود خبر دادند و وارد قرنطینه شده‌اند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی با فاکس نیوز قبل از اعلام نتیجه آزمایش کرونای خود گفته بود: تست کرونای هوپ هیکز، دستیار ارشد من مثبت شد. او سخت کار می‌کند. او ماسک به صورت دارد اما تستش مثبت شده است. من و همسرم نیز تست دادیم و منتظر جواب آزمایش هستیم.

ترامپ بعدا توئیت کرد که وی و همسرش تا زمانی که نتایج آزمایش کرونا بیاید در قرنطینه می‌مانند.

ترامپ در این توئیت نوشت: هوپ هیکز که سخت و بدون استراحت کار می‌کند تست کرونا داد و تست، مثبت بود. این وحشتناک است! من و بانوی نخست نیز منتظر جواب تست هستیم. و تا زمان اعلام نتیجه تست، در قرنطینه می‌مانیم.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهوری برای خودش و تمامی کسانیکه از وی و مردم آمریکا به صورت جدی حمایت می‌کنند تدابیر امنیتی و بهداشتی در نظر گرفته است.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، کاخ سفید تلاش می‌کند تا هم در داخل عمارت و هم هنگام سفر رئیس جمهور اوضاع را تحت کنترل داشته باشد و کمترین احتمال ابتلا را در نظر بگیرد.

با این حال ترامپ امروز جمعه اعلام کرد نتیجه تست کرونای خودش و همسرش مثبت بوده است و آنها وارد قرنطینه شده‌اند.

پزشک کاخ سفید اعلام کرده حال ترامپ و همسرش خوب است و بنا بر اعلام کاخ سفید، ترامپ در محل کارش قرنطینه می‌شود و به فعالیت‌هایش ادامه خواهد داد.

هم‌چنین در پی این خبر ارزش سهام در بازار بورس آمریکا به شدت کاهش یافته است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا