بین المللی

امارات و بحرین روی ریل لرزان؛ سلاخی خائنانه حقوق ملت فلسطین

خبرمهم: امارات و بحرین مسافرِ قطار ِعادی‌سازیِ روابط با رژیم صهیونیستی، روی ریلی لرزانِ غیرقابل اعتماد بودن استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، مقصد توقف و ورود به زباله‌دان تاریخ را در کنار سایر مزدوران آمریکا در منطقه انتخاب کرده‌اند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، پادشاهی امارات با افتادن در تله عربستان سعودی این گاو شیرده رژیم آمریکا و بانک استکبار جهانی در پذیرش توافق‌نامه با رژیم صهیونیستی، خنجری از جنس جنایت و خیانت را بر پشت جهان اسلام وارد کرد، توافق امارات و بحرین با رژیم کودک کش صهیونیستی خودزنی برای ترسیم آینده‌ای تاریک برای این رژیم‌هاست.

امارات و بحرین مسافرِ قطار ِعادی‌سازیِ روابط با رژیم صهیونیستی، روی ریلی لرزانِ غیرقابل اعتماد بودن استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، مقصد توقف و ورود به زباله‌دان تاریخ را در کنار سایر مزدوران آمریکا در منطقه انتخاب کرده‌اند.

این پادشاهی با گرفتن دست پلید رژیم صهیونیستی، نه تنها منطقه را ناامن کرد، بلکه با این توافق خاکستر پوچی و تباهی را انتخاب کرده است، خیانت به فلسطین و به ویژه جهان اسلام، امارات را به غلام آدم کش و حلقه به گوش این رژیم جعلی تبدیل کرده است.

بحرین و امارات به عنوان دو بمب ساعتی و ضامن آن در دست رژیم صهیونیستی، امنیت منطقه را به خطر انداخته‌اند، برگ برنده در این قمار بزرگ دو سر باخت برای این کشور‌های مرتجع عربی و جنایت‌کاران علیه امت اسلام، در دست قمارباز بزرگ و سرکردۀ تروریست‌های جهان یعنی آمریکاست.

حمد بن عیسی سلمان آل خلیفه پادشاهی بحرین، عروسک خیمه شب بازی دیگر استکبار جهانی در دست ترامپ، عکس خود را در آلبوم حکام منفور جهان اسلام در کنار عکس‌های افرادی نظیر سادات، صدام و دیگر مزدوران استکبار جهانی قرار داد.

یک مقام اماراتی این توافق امارات با رژیم صهیونیستی را دلگرم کننده خوانده بود، گرمای این توافق آنقدر سوزان و کشنده خواهد بود که سرنوشت امارات را به جهنم تبدیل خواهد کرد.

اتحادیه اروپا، توافق امارات و رژیم صهیونیستی را خمیرمایه ثبات منطقه دانسته است، «اتحادیه اروپایی» که در برجام به اصلاح هم به نعل و هم به میخ می‌کوبید، این اتحادیه توافق اخیر میان امارات و رژیم صهیونیستی را به نفع ثبات منطقه دانسته است.

حماس، توافق امارات با رژیم صهیونیستی را تعرض آشکار به حقوق دینی، ملی و تاریخی فلسطین دانسته است، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، بی شک از جمله خار‌های بر چشم استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی است.

تعرض آشکار به حقوق دینی، قومی، ملی و تاریخی فلسطین و ضربه‌ای خائنانه به این ملت و نیرو‌های مقاومت خاکستری است که از آتش روشن شده از خیانت اماراتی‌ها در جهان اسلام بلند شده است.

جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا و از نفرات اردوگاه جانیان احزاب آمریکا مثل دموکرات‌ها این توافق را «گامی تاریخی» توصیف کرد و گفت تصمیم امارات برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی» اقدامی شجاعانه عمل کرده است.

بی شک حرف‌های جوبایدن در بیان گام تاریخی بودن این توافق برای اماراتی‌ها نتیجه‌ای عکس دارد، چون اماراتی‌ها «گامی تاریخی» در مسیر سرازیر شدن به سمت افتادن در زباله تاریخ برداشته اند.

سفیر امارات در واشنگتن، پایگاه پرورش گروه‌های تروریستی و جلاد بزرگ در سرزمین اشغالی نیز این توافق را «پیروزی دیپلماتیک» برای منطقه توصیف کرد، پیروزی که پیه آن به تن اماراتی‌ها مالیده می‌شود، منظور سفیر امارات در معرفی این کشور به عنوان «حامی قوی برای ملت فلسطین»، حتماً غائله الحاق کرانه باختری است!

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا از این توافق ننگین به عنوان «روزی عظیم برای صلح» یاد کرد، واژه صلح از زبان رژیمی غاصب تنها یک تله پر زرق و برق از جنس قدرت طلبی برای مزدوران استکبار جهانی در منطقه است.

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی نیز با تبریک به خاطر این توافق گفته بود، این توافق تناقضی با شهرک سازی‌ها و مرز‌های شرقی ما ندارد.

جارد کوشنر داماد رییس جمهور آمریکا و طراح طرح ضد فلسطینی معامله قرن این توافق را فرصتی برای ایجاد صلح برشمرد، این شخص در شطرنج سیاست جهان و معادلات منطقه حتی نقش سرباز سوخته در بازی شطرنج را هم ندارد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم و تاکید کرد که عادی سازی رابطه نوعی تسلیم شدن است و باعث شدت یافتن روحیه تروریستی در رژیم صهیونیستی می‌شود.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار نشست فوری برای بررسی تبعات توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات عربی متحده شد، عباس طی بیانیه‌ای از رهبران فلسطینی خواسته در رابطه با این توافق که رسماً باعث عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم اسرائیل خواهد شد تشکیل جلسه بدهند.

اماراتی‌ها چوب توافق با رژیم صهیونیستی را می‌خورند

امیر یوسف فروتن، در واکنش به توافق امارات و رژیم صهیونیستی، این توافق را خیانتی به اسلام و امت اسلامی دانست و گفت: اماراتی‌ها چوب این توافق نامه را می‌خورند.

وی تأکید کرد: امارات در گذشته چراغ خاموش با رژیم صهیونیستی ارتباط داشت، الان این روابط را علنی کرده است.

نخستین سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقدام امارات قطعأ توهین به امت اسلامی است، کشور‌های اسلامی باید مراقب این قبیل اقدامات باشند.

توافق امارات با رژیم صهیونیستی این اقدام را خیانت در حق امت اسلام

حسن ملکی نیز، در واکنش به توافق امارات با رژیم صهیونیستی این اقدام را خیانت در حق امت اسلام برشمرد و گفت: سران عرب بخاطر منافع شخصی نباید هویت غنی اسلامی را رها کنند و به هویت کاذب رژیم صهیونیستی تکیه بزنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نباید بخاطر منافع شخصی پشت به امت اسلامی کنند، پیامد‌های این توافق گریبان اماراتی‌ها را می‌گیرد.

توافق با رژیم صهیونیستی خیانت امارات به جهان اسلام است

سردار مجتبی عسگری از فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در این رابطه، کفت: دلایل ورود امارات به این توافق از بیرون سرچشمه می‌گیرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امارات جایگاهی در غرب آسیا ندارد.

وی این کشور را عامل آمریکا و عربستان دانست و گفت: اربابان امارات به آن‌ها خط می‌دهند.

امارات، عروسک خیمه شب بازی در دست استکبار جهانی

امیر عباسعلی ملا ابراهیمی نیز در واکنش به توافق امارات با رژیم صهیونیستی، این توافق را خطای بزرگ امارات دانست و گفت: امارات با این کار در جهان اسلام تفرقه ایجاد کرده است و رفتارش به صلاح امت اسلام نیست، ان‌شاءالله که خداوند آن‌ها را هدایت کند.

وی گفت: امارات، عروسک خیمه شب بازی در دست استکبار جهانی، بر طناب این عروسک در دست ابرقدرت‌هاست، این‌ها را به هر طریقی که حرکت‌شان دهند رفتار می‌کنند، دعا می‌کنم ملت امارات هوشیار باشند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایجاد پایگاه برای رژیم صهیونیستی در منطقه به صلاح امت اسلامی نیست، این‌ها می‌گویند بخاطر یمن آمدیم، ولی می‌خواهند در دریای مکران دیدگاه وسیع تری داشته باشند و برای کنترل نیرو‌های ما و حزب الهی است.

ملاابراهیمی تصریح کرد: سید مقاومت سید حسن نصرالله برای رژیم صهیونیستی کافی است، این‌ها از پس قدرت حزب الله برنمی آیند.

آوردن امارات به منطقه یک خیانت بزرگ به منطقه و امت اسلامی است

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز پیشتر در واکنش به توافق امارات و رژیم صهیونیستی با تأکید براینکه فصل الخطاب بیانات مقام معظم رهبری است، گفت: آوردن امارات به منطقه یک خیانت بزرگ به منطقه و ملت فلسطین و امت اسلامی است.

وی اظهارداشت: باید مصوبین این کار مجه باشند رژیم صهیونیستی هر کجا بودند جز شر و نا امنی ایجاد نکردند، حتمأ این شر و نا امنی دامن آن‌ها را خواهد گرفت و امیدواریم متوجه شوند و برگردند./میزان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا