بین المللی

دونالد ترامپ بار دیگر رسوایی جنسی به بار آورد! + عکس

خبرهای فوری: یک زن سیاهپوست که از کارکنان سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ است، رئیس‌جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری به نقل از روزنامه گاردین، یکی از کارکنان سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با تنظیم یک شکایت نامه، رئیس جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی در سال ۲۰۱۶ متهم کرد. «آلوا جانسون» رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در آلاباما در سال ۲۰۱۶ در متن این شکایت نامه اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا در اوت سال ۲۰۱۶ در فلوریدا، او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

در متن این شکایت نامه آمده است که جانسون به دلیل این اقدام ناپسند و غیراخلاقی ترامپ با مشکلات زیادی از جمله آسیب‌های روانشناختی، تحقیر، اختلال احساسی و بسیاری از آسیب‌های دیگر مواجه شده است.

روزنامه واشنگتن پست که نخستین بار این خبر را منتشر کرد، به نقل از آلوا جانسون نوشت: من خیلی زود احساس کردم به من بی حرمتی شده است، زیرا انتظار چنین چیزی را نداشتم و چنین چیزی را هم نمی‌خواستم.

تجاوز

به دنبال آن، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید به این خبر واکنش نشان داد و اظهارات جانسون را تکذیب کرد. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اتفاق هرگز نیفتاده است و با اظهارات تعدادی شاهد عینی کاملا در تضاد است.

جانسون این شکایت نامه را روز گذشته (دوشنبه) در دادگاه فلوریدا تنظیم کرد و خواستار دریافت خسارت برای این اقدام ناپسند ترامپ شد.

در بخش دیگری از این شکایت نامه جانسون اعلام کرده است که به دلیل اینکه او تبعه سیاهپوست آمریکایی محسوب می‌شود، ستاد انتخاباتی ترامپ پول کمتری به او در مقایسه با همکاران سفیدپوستش پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، تاکنون ده‌ها زن، ترامپ را به آزار و اذیت جنسی و فساد اخلاقی متهم کرده اند. این درحالیست که رئیس جمهور آمریکا بار‌ها این اتهامات را رد کرده است. کاخ سفید هم پیشتر اعلام کرده بود همه این زنان دروغگو هستند. در اکتبر سال ۲۰۱۶، یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، واشنگتن پست یک فایل ویدئویی از ترامپ را منتشر کرد که در آن او درباره زنان اظهاراتی ناپسند به زبان می‌آورد. وی در این نوار ویدئویی در مصاحبه با یک مجری تلویزیونی می‌گوید: وقتی تو ستاره باشی آن‌ها (زنان) با تو راه می‌آیند و تو می‌توانی هر کاری بخواهی با آن‌ها انجام دهی! /باشگاه خبرنگاران جوان

[irp posts=”11298″ name=”ترامپ نیویورک تایمز را دشمن مردم” دانست”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا