بین المللیورزشی

واکنش بارسا به ادعای جدید در مورد بند فسخ مسی

خبرمهم: شب گذشته کادنا سر ادعا کرد که پس از پایان فصل 20-2019 بند فسخ 700 میلیون یورویی لیونل مسی فاقد اعتبار خواهد بود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، از ۵ روز پیش که لیونل مسی با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا درخواست فسخ قراردادش را مطرح کرد، دنیای فوتبال با شوک عجیبی روبرو شده است. کمتر کسی تصور می کرد که کار بارسا و لیونل مسی به اینجا کشیده شود و فوق ستاره آرژانتینی پس از ۲۰ سال اینگونه مجبور به ترک باشگاهی شود که برای ۲۰ سال خانه اش بود.

بارسلونا تحت هیچ شرایطی قصد از دست دادن مسی را ندارد و معتقد است بند موجود در قرارداد این بازیکن که بر اساس آن او می تواند آزادانه راهی تیمی دیگر شود، ۱۰ ژوئن منقضی شده است ولی مسی و وکلایش عقیده ای دیگر دارند.

ادعای کادنا سر نیز شوک دیگری به هواداران بارسا بود اما باشگاه کاتالان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نه بند فسخ آزادانه مسی دارای اعتبار است و نه اینکه بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی او از اعتبار ساقط شده است. به عبارتی هر باشگاهی مسی را قبل از اتمام قراردادش(ژوئن ۲۰۲۱) می خواهد، باید ۷۰۰ میلیون یورو پرداخت کند.

خواسته قلبی مسی جدایی دوستانه از بارسلوناست و اینکه کار به دادگاه کشیده نشود ولی موضع باشگاه چیز دیگری است و به نظر، دادگاه تکلیف جدایی مسی را روشن خواهد کرد./ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا