بین المللیحوادث

انفجار در بندر بیروت/ یک خبرنگار عراقی زخمی شد

خبرمهم: سایت العهد لبنان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه الجمیره در بیروت خبر داد. آتش‌سوزی عظیمی در یک انبار مواد منفجره در بندر بیروت روی داده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از این رسانه، دو انفجار قوی با تفاوت ۱۵ ثانیه رخ داده که ساکنان فکر کردند زمین لرزه بوده و بسیاری از شیشه‌های ساختمان‌های منطقه و خودروها فروریخت.

خبرنگار اسپوتنیک نیز می‌گوید، این حادثه در بندر بیروت در یک انبار حاوی مواد تی‌ان‌تی روی داده که موجب آتش‌سوزی شده است. این انفجار مصدومانی نیز داشته است.

به گفته این خبرنگار، یک خبرنگار برجسته عراقی که دفتر شبکه رسانه‌ای عراق را اداره می‌کرد در انفجار بندر بیروت به شدت زخمی شده است.

خبرنگار اسپوتنیک تاکید کرد: امین ناصر مدیر دفتر شبکه رسانه‌ای عراق (نیمه دولتی) در اثر این انفجار که زیر دفتر شبکه روی داده زخمی شده است. ناصر در صدای ضبط شده‌ای به خبرنگاران عراقی خبر مصدومیتش را داده است.

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد که انفجار شدید در نزدیکی خانه سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان در مرکز بیروت رخ داد. این خبرگزاری افزود، حریری حالش خوب است و آثار و پیامدهای انفجار را پیگیری می‌کند.

این خبرگزاری همچنین می‌افزاید، در اثر انفجار در بندر بیروت خسارات بسیاری به مسجد “محمد الامین” وارد شده است.

یک منبع امنیتی به شبکه المنار گفت: انفجار در انبار شماره ۱۲ در داخل کانتینر حاوی ماده نیترات روی داده است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا