بین المللی

واکنش ظریف به دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر

خبرمهم: وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر واکنش نشان داد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،  ظریف در توئیتی نوشت:

“غرب باید تامین مالی و میزبانی از تروریست‌ها را متوقف کند. تروریست‌ها از پناهگاه های امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند، به قتل و آشوب تحریک و آن را سازماندهی می‌کنند و بی‌شرمانه مسئولیت قتل غیرنظامیان بی‌گناه ایرانی را بر عهده می‌گیرند. حیله و فریبکاری نمی‌تواند این ریاکاری را لاپوشانی کند.”

گفتنی است که جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.

 شار مهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد که در آن اقدام ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند.

حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در تشریح جزئیات دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهگ تروریستی تندر گفت:‌ این واقعه را باید به سربازان گمنام امام زمان تبریک گفت.

وی افزود:‌ این آدم مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقع می‌شوند./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا