بین المللی

جنگنده‌های سعودی مراسم عروسی زنانه در الجوف را بمباران کردند/ افزایش کشته‌ها به ۳۵ تن

خبرمهم: منابع محلی در الجوف یمن اعلام کردند، آمار تلفات جنایت جدید ائتلاف سعودی در منطقه المساعفه در شهرستان الحزم به ۳۵ کشته و تعدادی مجروح رسیده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،  منابع به شبکه المسیره تاکید کردند، جنایت جنگنده‌های ائتلاف سعودی در حق زنان و کودکان در مراسم عروسی در منزل مبخوت مرزوق مرعی در منطقه المساعفه روی داده است.

منابع اظهار کردند: بیمارستان مأرب بیش از ۱۶ جسد تکه تکه شده زنان و کودکان که از قربانیان جنایت المساعفه بودند و نیز تعدادی زخمی‌ و بیمارستان الحزم نیز هشت جسد و تعدادی زخمی را پذیرش کرده‌اند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز یکشنبه ۱۲ژوئیه جاری جنایتی نیز در شهرستان وشحه در استان حجه در شمال مرتکب شدند که ۹ کشته داشت که همگی زن و کودک بودند.

جنایت‌های ائتلاف سعودی چند هفته پس از خط زدن نام عربستان از لیست سیاه کشتار کودکان از سوی دبیرکل سازمان ملل صورت می‌گیرد.

در این راستا محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت صنعا توییت کرد: سماجت ائتلاف دشمن در جنایت‌هایش در میان استقبال علنی سازمان ملل انجام می‌شود.

عبدالسلام افزود: هدف گیری مداوم غیرنظامیان در میان تبریک علنی سازمان ملل با حذف نام ائتلاف سعودی از لیست سیاه آن رخ می‌دهد.

او اضافه کرد: جنگنده‌های ائتلاف سعودی ظرف سه روز دست به دو جنایت وحشیانه در استان‌های الجوف و حجه زده‌اند که قربانیانش ده‌ها زن و کودک هستند.

محمد علی الحوثی، عضو دفتر سیاسی عالی یمن نیز بر پایداری یمنی در برابر تجاوز سعودی – اماراتی تاکید کرد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا