بین المللی

جورج فلوید: به مادرم و فرزندانم بگویید دوستشان دارم

خبرمهم: آخرین بررسی‌ها از صدا و تصاویر جدیدی که از لحظه بازداشت جورج فلوید به دادگاه ارائه شده، نشان می‌دهد که او بیست بار تکرار کرده که نمی تواند نفس بکشد و از درک شووین، افسر پلیس، خواسته تا به‌خاطر «مادر و فرزندانش» پایش را از روی گردنش بردارند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، جمله جدیدی هم که در این ویدئوها شنیده می شود جالب توجه است: «آنها (نیروهای پلیس) من را خواهند کشت.»

 جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی روز ۲۵ ماه مه پس از آنکه نزدیک به ۹ دقیقه زانوهای افسر پلیس روی گردنش بود در ۴۶ سالگی جان باخت. مرگ او آغازگر یکی از کم‌سابقه‌ترین اعتراضات ضدنژادپرستی سال‌های اخیر در ایالات متحده بود.

در ویدئوی جدیدی که توسط دادگاه منتشرشده است بارها جمله «نمی توانم نفس بکشم» شنیده می شود، جملات تکراری که می‌تواند اتهامات افسران پلیس همراه با عامل قتل را بیشترکند.

در یکی از ویدئوها به وضوح صدای جورج فلوید در اولین ثانیه‌های بازداشت شنیده می شود که می‌گوید: «مشکل تنگناهراسی دارم و خواهش می‌کنم، التماس می‌کنم، نمی‌توانم در خودروی پلیس بنشینم.»

فلوید ۴۶ ساله بر این باور بود که احتمالا به‌دلیل مشکل تنگناهراسی امکان دارد در خودروی پلیس جان خود را از دست بدهد. همچنین جمله دردناک دیگری که به‌تازگی منتشر شده است نیز شنیده می‌شود: «به مادرم بگویید که عاشقش هستم، به فرزندانم بگویید که دوستشان دارم. من می‌میرم چون نمی‌توان نفس بکشم.» در این ویدئوها می‌شنویم که افسر پلیس به فلوید می گوید: «وقتی می‌گویی نمی‌توانی نفس بکشی دهنت را ببند، حرف زدن انرژی زیادی از تو می‌برد.»/یورونیوز

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا