بین المللیورزشی

لیونل مسی آماده جدایی از بارسلونا / ادعای ESPN

خبرمهم: منابع ESPN نیز اخبار مربوط به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا را تایید کرده اند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  لیونل مسی کاپیتان بارسلونا از اوضاع بغرنج تیم عصبانی است و قصد دارد بلوگرانا را در پایان قراردادش ترک کند. پس از اینکه کادناسر این ادعا را مطرح کرد، اکنون رسانه های دیگر نیز این موضوع را تایید می کنند.

به گزارش ESPN، منابع موثق به مویزس لورنس گفته اند لیونل مسی با عصبانیت از دفتر باشگاه خارج شده است. به نظر می رسد لیونل مسی از گزارش رسانه ها در خصوص نقش او در اخراج ارنستو والورده در ژانویه عصبانی است. همچنین مسی از عدم کیفیت لازم در میان بازیکنان تیم ناامید شده است.

این بازیکن ۳۳ ساله و پدرش، دیگر تمایلی به پیشبرد مذاکرات برای تمدید قرارداد لیونل مسی که تا ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد، ندارند.

در ماه فوریه نیز لیونل مسی به انتقاد از اریک آبیدال پرداخته بود و گفته بود:

واقعا دوست ندارم که این حرف ها را بر زبان بیاورم، اما معتقدم که هرکس باید مسئول کار های خودش باشد  و مراقب تصمیماتی که می گیرد  باشد. بازیکنان تیم مسئولیت نتایجی که در زمین رقم می خورند را دارند و ما اولین کسانی هستیم که متوجه اتفاقات داخل زمین می شویم. مخصوصا زمانی که روی فرم نباشیم. مدیران ورزشی باشگاه باید مسئولیت کاری که انجام می دهند را بر عهده بگیرند. در آخر فکر می کنم که وقتی داریم در مورد بازیکنان حرف می زنیم، بهتر است که مشخص کنیم که منظورمان چه کسی است، به این دلیل که اگه به ما تهمتی زده شود و القاب بدی به ما نسبت داده شود، ممکن است اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد در حالی که حقیقت کاملا با ماجرا متفاوت است. /طرفداری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا