اجتماعیاقتصادی

تمام خانوارهای یارانه بگیر می‌توانند وام یک میلیونی دریافت کنند

خبرمهم: سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا گفت: زمان مشخصی برای اتمام ارسال کدملی سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیونی وجود ندارد و تمام خانوارهای یارانه بگیر این تسهیلات را دریافت می کنند.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، با شیوع بیماری کرونا دولت تصمیم گرفت به ٢۴ میلیون خانوار یارانه بگیر وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه با اقساط ٣٠ ماه پرداخت کند.
متقاضیان دریافت وام باید کدملی سرپرست خانوار را با سیم کارت شخصی به سامانه ۶٣۶٩ پیامک کنند.
گروه اول (٢٧ تا ٣١ فروردین ماه) درخواست خود را از طریق پیامک ارسال کردند و در نتیجه برای  ١٧ میلیون و ١۵٣ هزار و ٢١ سرپرست خانوار وام در چهارم اردیبهشت ماه واریز شد.
گروه دوم از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه فرصت داشتند کدملی خود را ارسال کنند و براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه پنجشنبه (١١ اردیبهشت ) وام واریز می شود.
همچنین فرصت دوباره ای برای کسانی که سیم کارت ندارند داده شد تا ١٨ اردیبهشت سیم کارت تهیه و پیامک ارسال کنند و وام خود را بعد از ماه رمضان دریافت کنند .
حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا  اظهار داشت: محدودیت زمانی برای ارسال کدملی وجود ندارد و سرپرستان خانوار می توانند کدملی خود را برای دریافت وام ارسال کنند و تا پایان شیوع بیماری پرداخت ها ادامه دارد./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا