اقتصادیفناوری

افزایش خرید اینترنتی کالا‌های پرمصرف و محتوا محور

خبرمهم: الفت نسب گفت: هم اکنون خرید کالا‌های پرمصرف اینترنتی (سوپرمارکت‌) و کسب و کارهای محتوا محور بیش از سایر خرید‌های اینترنتی است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی درباره افزایش خرید‌های اینترنتی در روزهای اخیر به واسطه گسترش کرونا در سطح کشور، اظهار کرد: هم اکنون خرید کالا‌های پرمصرف اینترنتی (سوپرمارکت‌ها و نیاز روزانه) و کسب و کار محتوا شامل (پخش فیلم، بازی آنلاین و آموزش آنلاین) بیش از سایر خرید‌های اینترنتی است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌ مجازی با اشاره به اینکه در بعضی از این اصناف همچون نیازمندی‌ها و گردشگری رکود بوده است، تصریح کرد: امیدواریم که به زودی روند آن‌ها هم بتواند توسعه یابد.

الفت نسب در ادامه گفت: هم اکنون خرید از کسب و کار‌های اینترنتی افزایش کمی داشته است این در حالی است که نمی‌توان یک شبه این انتظار را از مردم داشت که به سمت خریدهای اینترنتی سوق پیدا کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی، گرایش مردم به خرید اینترنتی نیازمند فرهنگ سازی و شناخت قوانین است.

گفتنی است؛ شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمد‌ها برای پیشگیری از شیوع این ویروس در روز‌های پر رونق کسب وکار‌های خرد در اسفند و اولین ماه سال نو، بسیاری از فعالان تجاری، اصناف و کارگران فصلی را دچار زیان کرده است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا