اجتماعیاستانیاصفهاناقتصادیتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته

خبرمهم: کشتی آرای گفت: قیمت ارز به شدت بر روی قیمت طلا اثر گذاشته است به طوری که شاهد افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسب به دیروز هستیم.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی، گفت: برخی از سازمان ها و واحدهای تولیدی بازگشایی شده اند اما همچنان واحدهای صنفی تعطیل هستند.

او بیان کرد: با وجود اینکه بازار تعطیل است اما معاملات همچنان وجود دارد و به حداقل ممکن رسیده است. قیمت ارز به شدت بر روی قیمت طلا اثر گذاشته است به طوری که شاهد افزایش ۲۰۰  هزار تومانی قیمت سکه نسب به دیروز هستیم.

بیشتر بخوانید:نرخ سکه و طلا در ۱۴ فروردین/ سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: نوسانات قیمت طلا و سکه امروز بسیار زیاد بوده است. امروز سکه تمام بهار آزاد ۶  میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که ۲۰۰  هزار تومان نسبت به دیروز افزایش داشته است.

کشتی آرای با اشاره به قیمت انس، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی هزار و ۶۲۰ دلار، سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵۹ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه داد و ستدی در بازار وجود ندارد، گفت: طلا فروشی ها تا ۲۳ فروردین ماه تعطیل خواهند بود. تردد در شهر کمتر شده است و این امر سبب شده که داد و ستد‌ها کاهش پیدا کند اما قیمت ها وجود دارد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا