اجتماعیاقتصادی

نرخ سکه و طلا امروز کاهش یافت

خبرمهم: کشتی آرای گفت: طلا و سکه امروز در بازار نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر،  درباره وضعیت بازار طلا و جواهر، گفت: امروز قیمت جهانی طلا نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است. با توجه به کاهش ارز، قیمت طلا با کاهش مواجه شده است.

او بیان کرد: علت عمده کاهش قیمت طلا، کاهش قیمت ارز است که در مجموع تقاضا هم به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا به شدت کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن داد و ستدها نیز کم شده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر بیان کرد: معاملات طلا به دلیل شیوع بیماری کرونا به شدت کم شده است و همچنین این معاملات  نسبت به دیروز کمتر شده است.

کشتی آرای تشریح کرد: دیروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات با قیمت ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان و امروز با قیمت ۵ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان معامله شد. دیروز قیمت هر گرم طلا ۶۰۸ هزار تومان  و امروز ۵۹۴ هزار تومان معامله شد.

او ادامه داد: دیروز قیمت نیم سکه ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و امروز نیم سکه ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، دیروز ربع سکه ربع سکه یک میلیون ۷۸۰هزار تومان و سکه گرمی ۹۶۰ هزار تومان و امروز ربع سکه یک میلیون ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر او در پاسخ به این سوال که در بازار کنونی خرید و فروش طلا منطقی است یا خیر؟ بیان کرد: در وضعیتی نیستیم که بگوییم خرید و فروش افزایش یا کاهش پیدا کند. افرادی که نیاز به خرید دارند می توانند این کار را انجام دهند و فروشندگان نیز می توانند بفروشند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا