اجتماعیاستانیاصفهاناقتصادیتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

تقاضای سبد معیشتی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تایید شد

خبرهای فوری: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: درخواست سه میلیون و 400 هزار نفر از ابتدای واریز سبد حمایتی معیشتی دولت تا کنون تایید و معوقه ها نیز به حسابشان واریز شده است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری،  «حسین میرزایی» روز دوشنبه  افزود: تا کنون سه دوره سبد حمایت معیشتی دولت واریز شده است و همانطور که از ابتدا وعده شد ۶۰ میلیون نفر کل مبلغ را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: برخی اعلام کرده بودند که معوقه های سبد حمایتی پس از تایید درخواست برایشان واریز نشده که در بررسی‌ها مشخص شد تمام معوقات به حسابشان واریز شده است و لازم است در بررسی تراکنش بانکی دقت بیشتری داشته باشند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تصریح کرد: متقاضیان دریافت سبد حمایت معیشتی دولت که پیش از این درخواست خود را ثبت کرده بودند، می‌توانند نتیجه بررسی‌ها را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir مشاهده کنند و چنانچه به این نتیجه اعتراض داشتند اجازه بررسی مجدد حساب بانکی خود را اعلام کنند./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. من حقم رو حلال نمیکنم چون واقعا مستحق اینو داشتم ولی به دلایل عجیب منو حذف کردید ماشین دخترم که قسطی بعد از ۱۵ سال کار کردن یا یک مسافرت که خانواده پدر خدابیامرزش با پول خودشان اینو بردن یا …… .اما نم پرسید ۳۱ سال بدون پدر چطوری بزرگ شدن یا من چطور دوام آوردم حالا که هر دو برادرم بعد از سالها بکه جانباز بود و شهید شد کی به ما کمک کند با زندگی مستاجر ی متاسف م خانواده هایی با مالک بودن ماشین داشتن سرپرست داشتن مشمول بودن اما ……کاش جایی میشد حضوری ثابت کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا