اقتصادی

قیمت روز خودرو یکشنبه ۲۲ دی؛ عقب‌نشینی خودروهای سایپا و پیش‌روی ایران‌خودرویی‌ها

خبرهای فوری: بازار خودرو بعد از افزایش قیمت مداوم در هفته گذشته، امروز رفتار دوگانه در پیش گرفته است. اغلب خودرو‌های سایپا تا حدودی از قیمت‌هایشان عقب‌نشینی کرده‌اند، اما در بین محصولات ایران خودرو همچنان شاهد چند مورد افزایش قیمت هستیم.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، بازار خودرو بعد از افزایش قیمت مداوم در هفته گذشته، امروز رفتار دوگانه در پیش گرفته است. اغلب خودرو‌های سایپا تا حدودی از قیمت‌هایشان عقب‌نشینی کرده‌اند، اما در بین محصولات ایران خودرو همچنان شاهد چند مورد افزایش قیمت هستیم. امروز پراید صندوق‌دار در بازار  ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و پژو ۴۰۵ GLX حدود ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا امروز باعقب‌نشینی نسبی از قیمت‌ها به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و عموما کمی ارزان شده‌اند. تیبا صندوق‌دار رکورددار این ارزانی است که امروز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۶۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ هم پابه‌پای آن کاهش قیمت پیدا کرده و حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز تیبا ۲ در حال حاضر ۶۸ میلیون  و ۶۰۰ هزار تومان است. ساینا هم با عقب‌نشینی ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار هم‌قیمت با تیبا ۲ یعنی ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در این بین کوییک دنده‌ای بدون تغییر نسبت به روز قبل باقی مانده و در بازار روی نرخ ۷۹ میلیون تومان ایستاده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸

پراید در بازار امروز همچنان رفتار دوگانه دارد و شاهد افزایش قیمت پراید هاچ‌بک و کاهش قیمت پراید وانت هستیم. امروز پراید سایپا ۱۱۱ در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده و تنها افزایش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا رقم زده است. قیمت روز پراید هاچ‌بک در حال حاضر ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. در طرف مقابل پراید وانت امروز یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به مرز ۶۰ میلیون تومان برگشته است. در این بین پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ روی نرخ ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز قبل ندارد.

قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۷,۶۰۰,۰۰۰
۵۷,۲۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۲,۷۰۰,۰۰۰
۵۲,۷۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۴,۳۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۸,۶۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۸,۶۰۰,۰۰۰
۶۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸

امروز پژو پارس، ۲۰۶ و دنا در بین محوصولات ایران خودرو با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. سمند رفتار دوگانه‌ای دارد. قیمت روز سمند LX در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و به ۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و در طرف مقابل سمند EF۷ با پیش‌روی در کانال ۱۰۰ میلیونی، امروز در بازار با نرخ ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۴۰۵ امروز بر خلاف دیگر خودروها، روند افزایش قیمت در پیش گرفت است. طوری که پژو ۴۰۵ GLX امروز در بازار ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر ۱۰۳ میلیون تومان است. سهم پژو ۴۰۵ SLX از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، در حد ۴۰۰ هزار تومان است که باعث شده قیمت روز این محصول به ۹۵ میلیون تومان برسد.

پژو پارس امروز ۷۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برگشته است. رانا سر جایش متوقف شده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و در طرف مقابل دانگ‌فنگ H۳۰ امروز ساز گرانی را کوک کرده و با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز دانگ‌فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۶ تا حدودی از قیمت‌های روز گذشته خود عقب‌نشینی کرده است. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را پشت سر گذاشته و به ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده تا به قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ برسد. این دو محصول ایران خودرو با قیمت یکسان ۱۱۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

دنا معمولی امروز ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و با نرخ ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس توربو شارژ بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود دو میلیون تومان ارزان شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان است. در این بین دنا پلاس همچنان روی نرخ ۱۵۶ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۸,۹۰۰,۰۰۰
۶۸,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۴۰۰,۰۰۰
۸۷,۷۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۰,۷۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۲,۸۰۰,۰۰۰
۸۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۹۴,۶۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۵,۹۰۰,۰۰۰
۱۰۶,۶۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۹۴,۳۰۰,۰۰۰
۹۴,۹۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۲۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۳,۳۰۰,۰۰۰
۹۳,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۱
۱۲۶,۵۰۰,۰۰۰
۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۶۲۳,۰۰۰
دنا پلاس تیپ ۱
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۰۸
۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز کمی از قیمت‌هایشان عقب‌نشینی کرده‌اند. جک S۵ امروز با کاهش قیمت یک میلیون تومانی روبرو شده و در بازار به ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است. این اتفاق باعث شده اختلاف به وجود آمده بین قیمت بازار و کارخانه برای این محصول کرمان‌موتور کاهش پیدا کند و به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد. جک S۳ کاهش قیمت بیشتری را پشت سر گذاشته و حددو دو میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز جک S۳ در حال حاضر ۲۲۰ میلیون تومان است و دو و نیم میلیون با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد. در این بین جک J۴ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و همچنان در بازار با نرخ ۱۵۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۲۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو این روز‌ها تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نمی‌کنند. قیمت این محصولات در بازار تقریبا نزدیک به نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود ۱۴۳ میلیون تومان است و کارخانه قیمت این محصول را ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است. کارخانه قیمت مصوب MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ اتوماتیک هم در بازار گران‌تر کارخانه است. نرخ مصوب این محصول ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در بازار ۱۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. MVM X۳۳ اختلاف بیشتری با نرخ مصوب دارد. طوری که این محصول در کارخانه ۲۳۶ میلیون تومان است و در بازار حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر یعنی ۲۴۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
 ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۴۶,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا