اقتصادی

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو؛ دورخیز پراید برای کانال ۶۰ میلیونی!

خبرهای فوری: روند افزایش قیمت در بازار خودرو ادامه دارد. خودرو‌های سایپا امروز تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و محصولات ایران خودرو تا سه میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، روند افزایش قیمت در بازار خودرو ادامه دارد. خودرو‌های سایپا امروز تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و محصولات ایران خودرو تا سه میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. قیمت روز پراید صندوق‌دار ۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. امروز سمند EF۷ به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده و پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز ۱۰۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا به روند افزایش قیمت روز‌های گذشته ادامه می‌دهند. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۴ میلیون تومان رسیده است. تیبا ۲ بیش از هر زمان دیگری به کانال ۷۰ میلیونی نزدیک شده است. این خودرو سایپا امروز با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی همراه شده و حدود ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. ساینا در بازار خودرو تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد و روی نرخ ۶۹ میلیون تومان باقی مانده است. در طرف مقابل کوییک دنده‌ای بر خلاف دیگر خودرو‌های سایپا حدود یک میلیون تومان ارزان شده و به ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازگشته است.

قیمت روز پراید در بازار امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸

بعد از فتح کانال ۶۰ میلیونی توسط وانت پراید، حالا نوبت پراید هاچ‌بک است تا برای رسیدن به این کانال دورخیز کند. پراید سایپا ۱۱۱ در بازار امروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گران شده و بیشترین افزایش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز پراید هاچ‌بک در حال حاضر ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ در بازار امروز با افزایش قیمت در حد ۴۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانش آمده و ۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین پراید وانت همچنان در مرز ۶۰ میلیون تومان قرار دارد و تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب پراید وانت ۲۰ میلیون پایین‌تر و معادل ۴۰ میلیون تومان است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۷,۶۰۰,۰۰۰
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۲,۶۰۰,۰۰۰
۵۲,۲۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۹,۲۰۰,۰۰۰
۶۸,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۷۹,۸۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو با سرعت بیشتری به روند افزایش قیمت روز‌های قبل ادامه می‌دهند. وانت آریسان امروز حدود ۷۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۱ میلیون تومان رسیده است. سمند LX با افزایش قیمت در حد ۳۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانش آمده و در بازار با نرخ ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. امروز سمند EF۷ با افزایش قیمت یک میلیونی به ۱۰۰ میلیون تومان رسید و به جمع خودرو‌های ۹ رقمی پیوست.

پژو ۴۰۵ GLX در ادامه روند روز‌های قبل با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۸۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز در کانال ۱۰۰ میلیونی پیش‌روی می‌کند و با افزایش قیمت سه میلیونی به ۱۰۳ میلیون تومان رسیده است. پژو  ۴۰۵ SLX افزایش قیمت کمتری را پشت سر گذاشته و حدود ۸۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در بازار حدود ۹۶ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذشته و حدود یک میلیون تومان گران شده. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان است. در این بین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با نرخ ۱۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

امروز پژو پارس بر خلاف روند کلی بازار حرکت می‌کند و شاهد کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی این محصول ایران خودرو هستیم. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. رانا هم امروز از روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو پیروی نمی‌کند و همچنان روی نرخ ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متوقف شده است. دانگ‌فنگ وضعیت مشابهی دارد و بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ۱۶۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

انواع مدل‌های دنا امروز بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده‌اند. دنا معمولی در بازار دو میلیون تومان گران شده و به ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت سه میلیونی به استقبال مشتریانش آمده. امروز دنا پلاس تیپ ۱ در بازار ۱۵۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. موج افزایش قیمت در بازار خودرو دنا پلاس توربو را سه میلیون تومان دیگر گران کرده و به ۱۸۷ میلیون تومان رسانده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۰,۳۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۷,۲۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۹۵,۲۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۴,۳۰۰,۰۰۰
۱۰۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۱۷,۵۰۰,۰۰۰
۱۱۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲
۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۳۹,۳۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۳۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۰۸
۳۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۳۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸

قیمت روز محصولات کرمان‌موتور در بازار بعد از افزایش قیمت روز‌های اخیر، به نرخ مصوب کارخانه نزدیک شده است. جک J۴ در بازار حدود ۱۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و نرخ مصوب کارخانه برای آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر، یعنی ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. روند افزایش قیمت اخیر قیمت جک S۳ را به ۲۲۰ میلیون تومان رسانده و باعث شده این محصول در بازار گران‌تر از نرخ مصوب خرید و فروش شود. چراکه کارخانه کرمان‌موتور قیمت جک S۳ را در طرح‌های فروش ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. قیمت روز جک S۵ در بازار ۳۰۷ میلیون تومان است و در نزدیکی نرخ مصوب کارخانه یعنی ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
 ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۳۰۷,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو این روز‌ها تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نمی‌کنند. قیمت این محصولات در بازار تقریبا نزدیک به نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود ۱۴۱ میلیون تومان است و کارخانه قیمت این محصول را ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۷۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که در حد ۳۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است. کارخانه قیمت مصوب MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار گران‌تر کارخانه است. نرخ مصوب این محصول ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در بازار ۱۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. MVM X۳۳ اختلاف بیشتری با نرخ مصوب دارد. طوری که این محصول در کارخانه ۲۳۶ میلیون تومان است و در بازار حدود هشت میلیون تومان گران‌تر یعنی ۲۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. /فراو

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا