اقتصادی

قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۶ دی؛ پراید وانت در کانال ۶۰ میلیونی

خبرهای فوری: بازار خودرو بعد از وقفه‌ای که دیروز داشت، امروز به روند افزایش قیمت ادامه می‌دهد و با سرعت بیشتری قیمت‌ها در حال بالا رفتن است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، بازار خودرو بعد از وقفه‌ای که دیروز داشت، امروز به روند افزایش قیمت ادامه می‌دهد و با سرعت بیشتری قیمت‌ها در حال بالا رفتن است. این مورد باعث شده امروز قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند و پراید وانت به کانال ۶۰ میلیونی برسد. اغلب خودرو‌های سایپا و ایران خودرو تا سه میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز دوشنبه ۱۶ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا دوباره در مدار افزایش قیمت افتاده‌اند و شاهد گران‌تر شدن محصولات این شرکت نسبت به روز گذشته هستیم. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ پا را فراتر گذاشته و امروز با افزایش قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده است. این مورد باعث شده قیمت روز تیبا ۲ در بازار به ۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد. ساینا هم وضعیت مشابهی را پشت سر گذاشته و امروز دو میلیون تومان گران شده است. قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۹ میلیون تومان است. کوییک دنده‌ای امروز همگام با دیگر خودرو‌های سایپا با افزایش قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار امروز ۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز پراید در بازار امروز دوشنبه ۱۶ دی ۹۸

پراید وانت به ۶۰ میلیون تومان رسید. سایپا ۱۵۱ که دیروز در نزدیکی کانال ۶۰ میلیونی قرار داشت و ۵۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شد، امروز با افزایش یک میلیونی، این کانال را فتح کرد. پراید صندوق‌دار امروز کمترین افزایش قیمت را تجربه می‌کند و حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۵۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. پراید هاچ‌بک هم با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز دوشنبه ۱۶ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۲,۲۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۸,۷۰۰,۰۰۰
۶۶,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۹,۸۰۰,۰۰۰
۷۷,۶۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز با افزایش قیمت چشمگیر در بازار ظاهر شده‌اند. اتفاقی که باعث شده پژو ۴۰۵ GLX به مرز ۱۰۰ میلیون تومان برسد. امروز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با افزایش قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو تنها ۶۵ میلیون تومان است و نشان‌دهنده اختلاف ۳۵ میلیونی قیمت در بازار است.  پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یا تک‌سوز هم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به ۸۲ میلیون تومان رسیده است.

سمند LX امروز ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ پا را فراتر گذاشته و یک میلیون تومان گران شده است. قیمت روز سمند EF۷ در حال حاضر ۹۹ میلیون تومان است و در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون قرار دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز در بازار خودرو با افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شده و با نرخ ۹۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم امروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۱۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. سهم پژو ۲۰۶ صندوق‌دار از موج صعودی در بازار خودرو، افزایش قیمت یک میلیونی بوده که باعث شده قیمت روز این محصول به ۱۱۷ میلیون تومان برسد.

رانا از معدود محصولات ایران خودرو است که امروز در بازار خودرو تغییر قیمت نداشته و با همان نرخ روز گذشته یعنی ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و این در حالی است که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو حدود ۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. پژو پارس بر خلاف روند صعودی بازار، امروز حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برگشته است. دانگ فنگ H۳۰ با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۱۶۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز دنا معمولی تیپ ۲ در بازار حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۳۲ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس هم شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۱۵۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین دنا پلاس توربو همچنان سر جایش ایستاده و ۱۸۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۰,۳۰۰,۰۰۰
۶۹,۹۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۲۰۰,۰۰۰
۸۶,۶۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۷۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۵,۲۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۴,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۴۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۱۷,۵۰۰,۰۰۰
۱۱۶,۴۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲
۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۱,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۳۹,۳۰۰,۰۰۰
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۰۸
۳۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸

محصولات کرمان موتور امروز به روند افزایش قیمت روز گذشته ادامه می‌دهند و در این بین تنها جک J۴ بدون تغییر باقی مانده است. کارخانه قیمت این محصوب را در طرح‌های فروش ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد و این در حالی است که قیمت روز جک J۴ در بازار حدود ۱۵۵ میلیون تومان است.  جک S۳ امروز پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت دو میلیون تومانی، به ۲۲۰ میلیون تومان رسیده و از نرخ مصوب کارخانه پیشی گرفته است. کرمان موتور در طرح‌های فروش قیمت جک S۵ را ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. این مورد باعث شده با وجود افزایش قیمت یک میلیونی این محصول در بازار و رسیدن آن به قیمت ۳۰۶ میلیون تومان، همچنان شاهد اختلاف ۵۰۰ هزار تومانی بین قیمت بازار و نرخ مصوب کارخانه باشیم.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
 ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۳۰۶,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو این روز‌ها تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نمی‌کنند. قیمت این محصولات در بازار تقریبا نزدیک به نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود ۱۴۱ میلیون تومان است و کارخانه قیمت این محصول را ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۷۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که در حد ۳۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است. کارخانه قیمت مصوب MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار گران‌تر کارخانه است. نرخ مصوب این محصول ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در بازار ۱۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. MVM X۳۳ اختلاف بیشتری با نرخ مصوب دارد. طوری که این محصول در کارخانه ۲۳۶ میلیون تومان است و در بازار حدود هشت میلیون تومان گران‌تر یعنی ۲۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. /فرارو

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا