اقتصادی

قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو ۹ آبان؛ ۲۰۶ دوباره ۱۰۰ میلیونی شد!

خبرهای فوری: محصولات ایران خودرو امروز بعضا به افزایش قیمت روز‌های گذشته خود ادامه می‌دهند. پژو ۲۰۶ نمونه‌ای از این محصولات است که امروز بعد از ماه‌ها دوباره به کانال ۱۰۰ میلیون برگشته و به جمع ۹ رقمی‌ها پیوسته است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، محصولات ایران خودرو امروز بعضا به افزایش قیمت روز‌های گذشته خود ادامه می‌دهند. پژو ۲۰۶ نمونه‌ای از این محصولات است که امروز بعد از ماه‌ها دوباره به کانال ۱۰۰ میلیون برگشته و به جمع ۹ رقمی‌ها پیوسته است. در بین خودرو‌های سایپا امروز تنها تیبا با افزایش قیمت روبرو شده و پراید، ساینا و کوییک همچنان با قیمت روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شوند.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

تیبا امروز تنها افزایش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا به نام خود ثبت کرده و قیمت دیگر محصولات این شرکت نسبت به روز گذشته ثابت ماند‌ه‌اند. قیمت روز تیبا صندوق‌دار امروز با افزایش حدود ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده. تیبا ۲ هم افزایش قیمت مشابهی را تجربه کرده و امروز روی نرخ ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. از طرف دیگر ساینا مثل روز گذشته در بازار ۵۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و کوییک دنده‌ای در قیمت ۶۷ میلیون تومان ثابت مانده است.

قیمت روز پراید امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

قیمت پراید امروز بعد از یک هفته افزایش قیمت متوقف شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار با قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و پراید سایپا ۱۳۱ روی نرخ ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی مانده است.. پراید وانت هم مثل دیگر مدل‌های پراید تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت ۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود

.

قیمت روز محصولات سایپا امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۹,۲۰۰,۰۰۰
۴۹,۲۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
 ۴۵,۳۰۰,۰۰۰
۴۵,۳۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
 ۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
 ۵۱,۶۰۰,۰۰۰
۵۱,۴۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۸,۵۰۰,۰۰۰
۵۸,۳۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
 ۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
 ۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار خودرو دارند. طوری که بعضی با افزایش قیمت و بعضی با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. در این بین خودروهایی هم هستند که بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته باقی مانده‌اند. برای مثال امروز سمند LX مثل اول هفته با قیمت ۷۸ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود، اما سمند EF7 با افزایش قیمت دو میلیون تومانی روبه‌رو شده و با قیمت ۹۳میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
پژو ۴۰۵ GLX تک‌سوز یا بنزینی به افزایش قیمت روز گذشته خود ادامه می‌دهد. این خودرو بار دیگر ۵۰۰هزار تومان گران شده و امروز با قیمت ۷۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با کاهش قیمت روبرو شده و حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر ۷۹میلیون تومان است. پژو ۴۰۵ SLX هم امروز وضعیت مشابهی را سپری می‌کند. این محصول ایران خودرو امروز با کاهش قیمت ۵۰۰هزار تومانی روبرو شده و در بازار حدود ۸۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با افزایش قیمت ۶۰۰هزار تومانی، به مرز ۱۰۰میلیون تومان رسید تا بار دیگر به جمع ۹رقمی‌ها بپیوندد. دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ هم امروز با افزایش قیمت در بازار روبه‌رو هستند. طوری که پیو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با افزایش قیمت ۳۰۰هزار تومانی به ۸۳میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار حدود ۵۰۰هزار تومان گران شده. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در حال حاضر ۹۸میلیون و ۷۰۰هزار تومان است.

رانا روی مرز ۸۰ میلیون تومان جا خوش کرده و مثل روز‌های گذشته با همین قیمت در بازار خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب این محصول تقریبا ۱۳ میلیون پایین‌تر است. رانا در کارخانه حدود ۶۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو پارس  هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و روی نرخ ۹۳میلیون تومان متوقف شده است.
انواع دنا امروز با ثبات قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. دنا پلاس توربو همچنان حدود ۱۶۸میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس امروز مثل اول هفته با قیمت ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و دنا معمولی تیپ ۲ روی نرخ ۱۱۴ میلیون تومان متوقف شده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۲,۷۰۰,۰۰۰
۶۲,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۵,۵۰۰,۰۰۰
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۵,۵۰۰,۰۰۰
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۸۳,۳۰۰,۰۰۰
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۹,۴۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۹۸,۷۰۰,۰۰۰
۹۸,۲۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱
۱۲۸,۵۰۰,۰۰۰
۱۲۸,۵۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

امروز محصولات کرمان موتور در بازار خودرو با افزایش قیمت روبه‌رو هستند، اما با این وجود همچنان قیمت این محصولات در بازار پایین‌تر از قیمتی است که کارخانه در طرح‌های فروش در نظر می‌گیرد. مثلا امروز جک S۵ در بازار حدود دو میلیون تومان گران شده و به قیمت ۲۵۹ میلیون تومان رسیده، اما باید توجه داشته باشید که کرمان موتور این محصول را در طرح‌های فروش خود حدود ۴۰ میلیون گران‌تر و معادل ۲۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. دیگر مدل‌های جک از سری محصولات کرمان موتور هم وضعیت مشابهی دارند. جک S۳ امروز در بازار حدود یک میلیون تومان گران شده و به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده، با این حال کارخانه قیمت این خودرو را حدود ۳۰ میلیون بالاتر یعنی معادل ۲۱۰ میلیون تومان در نظر می‌گیرد. جک J۴ هم امروز در بازار یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و حدود ۱۳۴ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما همچنان نسبت به نرخ ۱۵۰ میلیونی کارخانه حدود ۱۶ میلیون ارزان‌تر است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. قیمت روز MVM X33 در بازار حدود ۲۱۹ میلیون تومان قیمت دارد و تقریبا ۲۷ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. به طور کلی مدیران خودرو قیمت محصولاتش را بالاتر از بازار در نظر می‌گیرد و این مورد محدود به MVM X33 نیست. برای مثال MVM X22 دنده‌ای در بازار همچنان ۱۵۵ میلیون تومان است و حدود هفت میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. MVM X22 اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد و روی ۱۸۲ میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول را ۱۳ میلیون تومان گران‌تر و حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. در آخر MVM 315 هاچ‌بک در بازار همچنان ۱۲۷ میلیون تومان است و حدود ۱۳ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. /فرارو

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا