اقتصادی

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ | شیب تند افزایش قیمت

خبرهای فوری: امروز بازار شاهد افزایش قیمت ها بود و دلار در بازار تهران ۱۱,۴۸۰ (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان قیمت خورد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، امروز بازار شاهد افزایش قیمت ها بود و تنها پوند و اونس طلا در مقایسه با روز گذشته ارزان شدند.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۰۶ (یک هزار و پانصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۶۲ درصدی به ۱,۴۹۷ (یک هزار و چهارصد و نود و هفت ) دلار رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۴۹۷ -۰.۶۳ امروز
۱,۵۰۶ -۰.۲۱ روز قبل
۱,۵۰۹ -۲۰ -۱.۳۶ ۲ روز پیش

آخرین نرخ دلار

امروز دلار مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که ۲ روز پیش تا ۱۱,۳۵۰ (یازده هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ – با رشد ۰.۸۷ درصدی به ۱۱,۴۵۰ (یازده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۱,۴۵۰ ۱۰۰ ۰.۸۷ امروز
۱۱,۳۵۰ ۳ ۰.۰۲ ۲ روز پیش
۱۱,۳۴۷ -۰.۰۳ ۳ روز پیش

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۱,۴۸۰ (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۴۳ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۲,۶۹۷ (دوازده هزار و ششصد و نود و هفت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۲,۶۹۷ ۵۰ ۰.۳۹ امروز
۱۲,۶۴۷ -۰.۰۳ ۲ روز پیش
۱۲,۶۵۰ ۴ ۰.۰۳ ۳ روز پیش

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۰.۳۳ درصدی، از ۱۴,۲۱۶ (چهارده هزار و دویست و شانزده ) تومان به ۱۴,۱۶۸ (چهارده هزار و یکصد و شصت و هشت ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۴,۱۶۸ -۴۸ -۰.۳۴ امروز
۱۴,۲۱۶ ۳ ۰.۰۲ ۲ روز پیش
۱۴,۲۱۳ -۱۷۴ -۱.۲۳ ۳ روز پیش

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درهم امارات ۳,۱۵۸ (سه هزار و یکصد و پنجاه و هشت ) تومان، لاری گرجستان ۳,۸۸۶ (سه هزار و هشتصد و هشتاد و شش ) تومان، لیر ترکیه ۲,۰۴۰ (دو هزار و چهل ) تومان، دلار کانادا ۸,۷۱۵ (هشت هزار و هفتصد و پانزده ) تومان، دلار استرالیا ۷,۷۹۸ (هفت هزار و هفتصد و نود و هشت ) تومان، فرانک سوئیس ۱۱,۸۵۱ (یازده هزار و هشتصد و پنجاه و یک ) تومان، منات آذربایجان ۶,۷۶۷ (شش هزار و هفتصد و شصت و هفت ) تومان، بات تایلند ۳۸۲ (سیصد و هشتاد و دو ) تومان و رینگیت مالزی ۲,۷۶۷ (دو هزار و هفتصد و شصت و هفت ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۰۳۵,۰۰۰ (چهار میلیون و سی و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا