اقتصادی

جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار؛ امروز سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸

خبرهای فوری: جدیدترین نرخ ارز، قیمت دلار، سکه و طلا در بازار_ قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز سه شنبه پانزدهم مرداد نسبت به روز گذشته افزایش یافت به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر روز سه شنبه ۱۵ مرداد قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۱۲۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۶۳ دلار قیمت خورد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا