اقتصادی

ممنوع شدن صدور قبض تجمعی مالیات برای پزشکان

خبرمهم: مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از عملیاتی شدن صدور قبض تجمعی در سامانه مالیات تکلیفی پزشکان خبر داد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از عملیاتی شدن صدور قبض تجمعی در سامانه مالیات تکلیفی پزشکان خبر داد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه در اجرای بند (ز) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و متناظر آن، بند (ح) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و در راستای سهولت پرداخت قبوض مالیات تکلیفی پزشکان، امکان صدور قبوض تجمعی در سامانه مالیات تکلیفی پزشکان پیاده‌سازی و از بیستم اسفندماه سال گذشته عملیاتی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: از این پس، مراکز درمانی می‌توانند با ثبت اطلاعات پرداخت پزشکان و با انتخاب عملیات صدور قبض تجمعی، بر اساس اطلاعات ثبت‌نام پزشکان و پراکندگی آن‌ها در ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور، نسبت به صدور قبوض تجمعی اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان بیان کرد: پزشکان می‌توانند به‌واسطه ابرازهای پرداخت تعبیه‌شده در این سامانه نظیر پرداخت آنلاین از درگاه‌های مختلف، چک و …، پرداخت این قبوض را انجام دهند.

انوری خاطرنشان کرد: پس از وصول مبالغ مندرج در قبوض تجمعی، به ازای هریک از پزشکان ثبت‌شده در این قبوض، مبلغ پرداختی به حساب هر یک از پزشکان منظور خواهد شد.

وی بیان کرد: شرط ضروری برای ثبت قبوض پرداختی به پرونده مالیاتی پزشکان، بهره‌برداری از سامانه مالیات تکلیفی پزشکان و تکمیل عملیات پرداخت از طریق این سامانه توسط مراکز درمانی خواهد بود./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا