اقتصادی

یارانه های جدید کی قابل برداشت میشوند

خبرمهم: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها افرادی جدیدی که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی رییسی را دریافت می کنند را معرفی کرد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها افرادی جدیدی که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی رییسی را دریافت می کنند را معرفی کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  هفته پیش بود که یارانه جدید رییسی برای عده‌ای که یارانه خود را در مرحله اول دریافت نکرده بودند، واریز شد؛ اما یارانه واریزی قابل برداشت نبود و افراد نمی‌توانستند از آن استفاده کنند و یکی از سوالات مهمی که مطرح است، زمان برداشت یارانه است.

اقتصاد آنلاین در راستای پاسخ به این سوال به گفت‌وگو با سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخته است؛ وی در پاسخ به این سوال که یارانه جدید رییسی کی قابل برداشت می‌شود، گفت: وزارت رفاه به ما تاریخ دقیق واریز یارانه‌ها را اعلام نکرده است؛ فعلا اعلام کردند که موضوع در حال بررسی بوده و به محض اینکه بررسی‌ها تمام شود، به ما ابلاغ می‌کنند که ما بتوانیم امکان برداشت را فراهم کنیم.

حسینی ادامه داد: مساله دیگر این است که وزارت رفاه در سامانه حمایت قسمت دیگری را باز خواهد کرد که افرادی که تقاضای بازبینی داشتند بتوانند مدارک و مستندات خود را ضمیمه کنند؛ این موارد کمی زمان‌بر است؛ به محض نهایی شدن، امکان برداشت فراهم خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پایان اظهار داشت: افرادی که یارانه‌ آن‌ها قطع بوده به دریافتی‌ها اضافه خواهند شد؛ همچنین برخی از افراد که جدیدا ثبت‌نام کردند نیز یارانه دریافت خواهند کرد. زمانی که اطلاعات افرادی که جدید ثبت نام کردند، بررسی شود، برای آنان نیز یارانه واریز خواهد شد./اقتصادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا