اقتصادی

۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری کشف شد

خبرمهم: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از40 تن، روغن خوراکی احتکاری در بازرسی از 2 منزل مسکونی در شهرستان نیکشهرخبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از۴۰ تن، روغن خوراکی احتکاری در بازرسی از ۲ منزل مسکونی در شهرستان نیکشهرخبر داد.به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر با اشراف اطلاعاتی خود از دپو و احتکار مقادیر زیادی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی در ۲ منزل مسکونی در شهرستان مذکور مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر به همراه مأموران اداره صمت، در بازرسی از این ۲ منزل، ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالای احتکاری کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

طاهری با بیان اینکه احتکار کالا از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا