اقتصادی

خیز قیمت‌ها در بازار رمزارز

خبرمهم: بازار رمزارز که در روزهای گذشته نوسانات نزولی را تجربه کرده است، امروز سبزپوش شد و قیمت رهبر بازار نیز از ۴۰ هزار دلار گذر کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، بازار رمزارز از ابتدای روز تاکنون روند مثبتی را در پیش گرفته است؛ بیت کوین از ابتدای امروز تاکنون رشد ۱۶.۷ درصدی را رقم زده است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۴۴ هزار و ۵۶۷ دلار قیمت خورده است و اتریوم نیز با رشد ۱۳.۰۴ درصدی به قیمت ۲ هزار و ۹۶۸ دلار رسیده است.

در میان سایر رمزارزهای پرتراکنش بازار ارز دیجیتال سولانا از ابتدای روز با رشد ۹.۹ درصدی به قیمت ۹۸ دلار و ۸۵ سنت رسیده است و کاردانو نیز در این مدت ۹.۴۳ درصد گران شده است و ۰.۹۶ دلار قیمت خورده است.

خیز قیمت‌ها در بازار رمزارز/ بیت‌کوین پرواز کرد

رمزارز ترا که در یک هفته جهش قیمت ۵۹ درصدی را تجربه کرده بود امروز در بین پرتراکنش های بازار در رتبه اول ایستاد و پس از آن و تاکنون XRP پرتراکنش ترین رمزارز بازار بوده است و در جایگاه سوم پرتراکنش ترین رمزارزهای بازار نیز سولانا قرار دارد.

برندگان اصلی 

از ابتدای روز اما قیمت رمزارز UMA Protocol رشد ۱۵۹.۹۷ درصدی داشته است و معامله گران این رمزارز بیشترین سود را در این مدت به جیب زدند و پس از آن رمزارز Waves با رشد قیمت ۵۱.۰۶ درصدی از ابتدای روز تاکنون در رتبه دوم این فهرست ایستاده است و در جایگاه سوم نیز رمزارز Lisk قرار دارد که از ابتدای روز تاکنون ۳۳.۳۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا