اقتصادی

بورس باید یکی از امن‌ترین بخش‌های سرمایه‌گذاری باشد

خبرمهم: معاون اول رئیس جمهور در جلسه نهضت راه اندزی واحدهای تولیدی از ضرورت توجه به بازار سرمایه و بورس سخن گفت.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، محمد مخبر با بیان این سخنان در جلسه نهضت احیای واحدهای اقتصادی راهکار امنیت بخشیدن به این بازار را مشارکت صندوق های بین المللی، فاینانس خارجی و استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست.

همچنین راه اندازی نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی، مسئله دیگری بود که در این جلسه پیرامون آن صحبت شد.

سید امیر حسین مدنی نماینده معاون اول رییس جمهور در راه اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی گزارشی از تدوین برنامه های نهضت احیا ارائه کرد و گفت: این برنامه ها در سه بخش جبهه های عملیاتی، نظام پشتیبانی و الزامات نیازها تدوین شده است.

به گفته مدنی « در بخش جبهه های عملیاتی روش هایی برای تامین منابع مالی در نظر گرفته شده که توسعه و متنوع سازی ابزارهای تامین مالی شرکت ها، احیا از طریق تفاهم نامه سازمان ها و نهادهای احیاگر، احیا از طریق دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری و احیا از طریق توسعه مدل های همکاری با احیاگران از جمله این روش ها است.»

معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه اعلام کرد شخصا آمادگی دارد برای راه اندازی هر یک از این واحدها، به در نقاط مختلف کشور حضور یابم تا هر چه سریعتر شاهد تحول اساسی در شاخص های کلان اقتصاد باشیم.

نهضت احیای واحدهای اقتصادی، با هدف اصلی فعال‌سازی بخش تولید، صنعت و خدمت، ثروت افزایی برای مردم، به دنبال فعال سازی بنگاه های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیلی است که مالک آن مردم هستند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا