اقتصادی

دستگاه‌های اجرایی به رفع موانع تولید توجه جدی داشته باشند

خبرمهم: معاون فرمانداری شهرستان دهاقان با بیان این‌که رفع موانع تولید را باید از شهرستان شروع کنیم گفت: دستگاه‌های اجرایی به این موضوع توجه جدی داشته باشند تا کار آفرینان برای فعالیت دچار مشکل نشوند.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  فردین سعیدی معاون فرمانداری شهرستان دهاقان در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال اظهار داشت: در فرصت باقی مانده تا پایان سال به صورت جدی تلاش شود تا الباقی اعتبارات حوزه اشتغال برای شهرستان جذب شود.

وی با بیان این‌که شهرستان دهاقان از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است گفت: میراث فرهنگی در راستای  توسعه گردشگری و مکان‌های بوم‌گردی از طریق تسهیلات بانکی اقدام کند.

سعیدی گفت:باید به هنرمندان شهرستان توجه شود و حمایت کنیم تا ضمن بروز فعالیت‌های هنری خود،در حوزه کارآفرینی نیز کار کنند.

معاون فرمانداری دهاقان همچنین با تأکید بر لزوم افزایش نشاط اجتماعی در شهرستان بیان کرد: در حوزه هنرهای سمعی و بصری،  هنرمندان باید حمایت شوند تا با برنامه‌ریزی و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد فعالیت‌هایی هم در جهت افزایش نشاط جامعه و هم در راستای آموزش تخصصی به علاقه‌مندان به حوزه هنر قدم بردارند.

وی با اشاره به پیشنهاد ناحیه مقاومت بسیج مبنی بر ریشه‌یابی و بررسی دقیق و کارشناسی مشکلات موجود در موضوع اشتغال  گفت:  سپاه و بسیج همواره در کنار دولت برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، با توجه به فعالیت میدانی بسیج در جامعه و  داشتن آگاهی لازم از مشکلات موجود در مسیر اشتغال،  زیر کمیته‌ای در کمیته اشتغال تشکیل می‌شود و ناحیه مقاومت بسیج با همکاری اداره کار در راستای شناسایی مشکلات و انجام کار  هدفمند و کارشناسی شده در ایجاد اشتغال اقدام کنند.

سعیدی با تأکید بر این‌که مردم باید بتوانند از ظرفیت‌های موجود در کشور و ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی بهره‌مند شوند گفت:  تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند در این راستا اقدام جدی کنند و برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی، فعالیت جهادی داشته باشند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا