اقتصادی

وزیر رفاه: یارانه‌ها را با احتیاط دهک‌بندی کرده‌ایم

خبرمهم:اطلاعاتی که به سامانه رفاه متصل نیستند را تا به حال در دهک بندی‌ها دخیل نکردیم. اگر این اطلاعات به بانک‌ها متصل شوند ممکن است با اطلاعات درآمدی جدیدی که به ما می‌دهند دهک‌های مردم جا به جا شود.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه محتاطانه دهک‌بندی کرده‌ایم، گفت: بعضی از بانک‌های اطلاعاتی برای دهک‌بندی دقیق مردم و برای دریافت یارانه هنوز به سامانه رفاه متصل نشده‌اند.

به گزارش ایرنا، «حجت الله عبدالملکی» عصر دوشنبه در حاشیه اختتامیه اولین جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون در جمع خبرنگاران در خصوص ابهامات مطرح شده برای تعیین و شناسایی شیوه‌های دهک‌ها و پرداختی یارانه معیشتی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: با بخش‌های مختلف در دولت، قوه قضائیه و وزارت‌خانه‌ها در تعامل هستیم تا همه‌ بانک‌های اطلاعاتی متصل شوند.

وی با بیان اینکه اطلاعاتی که به سامانه رفاه متصل نیستند را تا به حال در دهک بندی‌ها دخیل نکردیم، افزود: اگر این اطلاعات به بانک‌ها متصل شوند ممکن است با اطلاعات درآمدی جدیدی که به ما می‌دهند دهک‌های مردم جا به جا شود.

به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان طرح یارانه حمایت معیشتی به ازای هر یک از اعضای خانواده و به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه پرداخت شد./عصرایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا