اقتصادی

مبلغ عیدی بازنشستگان مشخص شد؟

خبرمهم: بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران از تاخیر در تعیین میزان عیدی بازنشستگان انتقاد کرد.

بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران  گفت: چند میلیون بازنشسته کارگری کشور در انتظار تصویب عیدی پایان سال و پرداخت آن هستند؛ در تماس‌های مکرر کانون با سازمان تامین اجتماعی گفته می‌شود تا هیات دولت تصویب نکند، سازمان تامین اجتماعی نمی‌تواند عیدی را واریز کند و مبلغ آن نیز هنوز مشخص نیست؛ این در حالیست که هر سال در بهمن ماه، عیدی بازنشستگان واریز می‌شود.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،او ادامه می‌دهد: انتظار داریم هیات وزیران، مبلغ مناسبی را برای عیدی بازنشستگان تصویب کند و پرداخت‌های ناچیز سال‌های گذشته جبران شود. بازنشستگان کارگری انتظار دارند مبلغ عیدی بیشتر از هر سال و به عیدی دریافتی شاغلان نزدیک باشد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) از تاخیر در تعیین میزان عیدی بازنشستگان انتقاد کرد.

بازنشستگان در انتظار عیدی

او گفت: چند میلیون بازنشسته کارگری کشور در انتظار تصویب عیدی پایان سال و پرداخت آن هستند؛ در تماس‌های مکرر کانون با سازمان تامین اجتماعی گفته می‌شود تا هیات دولت تصویب نکند، سازمان تامین اجتماعی نمی‌تواند عیدی را واریز کند و مبلغ آن نیز هنوز مشخص نیست؛ این در حالیست که هر سال در بهمن ماه، عیدی بازنشستگان واریز می‌شود.

به گفته ایزدان، بازنشستگان روزهاست در انتظار تعیین رقم عیدی هستند و این انتظار بسیار به درازا کشیده است.

عیدی بازنشستگان افزایش یابد

او ادامه می‌دهد: انتظار داریم هیات وزیران، مبلغ مناسبی را برای عیدی بازنشستگان تصویب کند و پرداخت‌های ناچیز سال‌های گذشته جبران شود. بازنشستگان کارگری انتطار دارند مبلغ عیدی بیشتر از هر سال و به عیدی دریافتی شاغلان نزدیک باشد.

به گفته وی، یک خانواده بازنشسته برای تامین نیازهای ضروری شب عید، به چندین میلیون تومان پول نیاز دارد؛ با عیدی‌های ناچیزی که هیات دولت تصویب می‌کند و به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همان رقم پرداخت می‌شود، حتی نصف یا یک سوم هزینه‌های خانواده در شب عید تامین نمی‌شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا