اقتصادی

اعضای جدید هیات مدیره اموال تملیکی منصوب شدند

خبرمهم : گزارش عملکرد مالی سال گذشته و جاری سازمان اموال تملیکی در مجمع عمومی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مجمع عمومی سالیانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عصر امروز، چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بعنوان رئیس مجمع، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، دکتر امیر حسین رحیمی  وزیر دادگستری و نمایندگان دیگر اعضاء در سالن جهاد وزارت اقتصاد برگزار شد.

 

در این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت اموال تملیکی گزارشی از عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ارائه نمودند و در بخش دیگر نیز حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۳۰ توسط اعضای مجمع این سازمان انتخاب گردید.

 

در ادامه، اقدامات صورت گرفته سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور طی ماه های اخیر برای تعیین تکلیف کالاهای سنواتی و ساماندهی انبارها در راستای صیانت از حقوق دولت و مردم توسط سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به سمع و نظر اعضای مجمع عمومی رسید.

 

در پایان نیز وزیر اقتصاد به ترتیب آقایان صاحب حجتی، دکتر علی جمشیدی و سعید غلامی باغی را بعنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع، عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی منصوب نمود./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا