اقتصادی

قیمت سکه رکورد ۱۴۰۰ را شکست

خبرمهم: بازار ارز و طلای تهران امروز 13 آذر 1400 شاهد ثبت رکوردهای جدیدی بود.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، بازار ارز و طلای تهران امروز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰  شاهد ثبت رکوردهای جدیدی بود. قیمت دلار در ساعات ابتدای معاملات ارزی امروز  با ۶۰۰ تومان افزایش به ۲۹ هزار و ۹۵۰  تومان رسید. این اسکناس آمریکایی در نیمه روز به کانال ۳۰ هزار تومان صعود کرد. قیمت دلار  در ساعات پایانی معاملات نقدی بر روی ۳۰ هزار و ۱۸۰ تومان ایستاد.

قیمت درهم رشد کرد

قیمت درهم امروز وارد کانال ۸ هزار تومان شد. قیمت درهم در آغاز معاملات امروز تا ۸ هزار و ۱۸۰ تومان پیش رفت و در ادامه معاملات نقدی بار دیگر رشد کرد و با ۸ هزار و ۲۹۰ تومان مبادله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۳۰ هزارو ۴۴۹ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار ۲۶۹ تومان بالا تر بود.

قیمت سکه رکورد ۱۴۰۰ را شکست

قیمت اونس طلا امروز ۱۰ دلار ارزان شد و با ۱۷۸۳ دلار معامله شد.  در بازار داخلی هم امروز قیمت طلا ۱۸ عیار بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز زرد رنگ در بازار امروز ۴۳ هزار و ۲۰۰ گران شد. قیمت طلا امروز با ۱ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۱۰۰ تومان خرید و فروش شد. قیمت سکه هم امروز  رکورد ۱۴۰۰ را شکست. این فلزگران بهای داخلی امروز از کانال ۱۳ میلیون تومان عبور کرد و این در حالی اتفاق افتاد که قیمت سکه در سال جاری مرز ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را لمس نکرده بود. قیمت سکه در انتهای معاملات نقدی بازار امروز بر روی ۱۳ میلیون و ۲۵ هزار تومان قرار گرفت.  با احتساب قیمت ۳۰ هزار و ۱۸۰تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان بود  و حباب قیمتی سکه ۲.۸۱ درصد به دست می‌آمد. /اقتصاد نیوز

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا