اقتصادی

زاکانی: بلیت مترو باید ۲۰هزار تومان باشد

خبرمهم: شهردار تهران، با اشاره به پرداخت نشدن سهم دولت از بلیط شش هزار تومانی مترو گفت: اگر بناست مترو بسازیم باید بلیت آن را ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، شهردار تهران، با اشاره به پرداخت نشدن سهم دولت از بلیت شش هزار تومانی مترو گفت: اگر بناست مترو بسازیم باید بلیت آن را ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم.

زاکانی:

برای تکمیل خطوط باقیمانده مترو ‌۱۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این مسأله نیاز به اراده، فکر، ذهن و خلاقیت مردم دارد و شهر باید بر مدار قابلیت مردم اداره شود اما مردم اعتماد ندارند و در سال‌های گذشته با شهرداری نیز رابطه خوبی نداشتند و ما وظیفه داریم این ضعف و کمبود را جبران کنیم و با نوکری، خدمت و فداکاری اعتماد آنان را جلب کنیم.
اگر بناست که مترو بسازیم باید بلیت آن را ۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم، در حال حاضر اما از ۶ هزار تومانی که محاسبه شده ۲هزار تومان سهم ما و ۲هزار تومان سهم مردم است و دولت نیز که سهم خود را نپرداخته است.
با این وضعیت متروی بیشتری نخواهیم داشت و باید برای توسعه ساخت مترو از امکانات مردم و مجموعه بخش خصوصی، خرید راهبردی کنیم، در واقع مردم سهم خود را بپردازند و مابقی را از طریق خرید راهبردی انجام دهیم. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا