اقتصادی

بازگشت روند صعودی به بازار طلا و سکه

خبرمهم: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی نسبت به اواخر روز گذشته افزایش پیدا کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت مواجه بود و با نرخ ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.وی ادامه داد: امروز قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی کاهشی بود اما با این وجود در بازارهای داخلی با افزایش قیمت مواجه بودیم.
محمدولی افزود: امروز قیمت هر قطعه سکه بیش از ۱۰۰ هزار تومان و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۲۵ هزار تومان نسبت به اواخر روز گذشته افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به وضعیت بازار‌های جهانی بیان کرد: نرخ دلار امروز در بازار‌های داخلی با افزایش مواجه شد که همین موضوع به یکی از عواملی تبدیل شد تا قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی افزایش یابد.
این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۳ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا