اقتصادی

سکه ۵۰ هزار تومان ارزان شد

خبرمهم: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با حدود ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته حدود ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و با نرخ ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود و دیگر محصولات در بازار طلا و سکه نیز با کاهش قیمت اندکی مواجه شدند.وی با اشاره به وضعیت بازار‌های جهانی بیان کرد: قیمت هر اونس طلا امروز با بیش از ۵ دلار افزایش به ۱۸۸۲ دلار و ۷۷ سنت رسید.

محمدولی ادامه داد: امروز با کاهش حدود ۱۲۰ تومانی دلار در بازار‌های داخلی مواجه شدیم که این موضوع مهم‌ترین دلیل ارزان شدن محصولات در بازار‌های سکه و جواهر بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۹ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا