اقتصادی

نوسان اندک قیمت طلا به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی

خبرمهم: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه امروز با افزایش ناچیزی مواجه شد و نرخ هر سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته حدود ۸۰ هزار تومان افزایش داشت و با نرخ ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود و دیگر محصولات در بازار طلا و سکه نیز با افزایش قیمت اندکی مواجه شدند.وی با اشاره به وضعیت بازار‌های جهانی بیان کرد: اونس طلا قطعا در یک روند صعودی قرار دارد، اما این فلز ارزشمند باید مطمئن شود که حمایت در سطح ۱۸۴۶ دلار را حفظ خواهد کرد.

این مقام مسئول احتمال عقب نشینی این فلز ارزشمند را پیش بینی کرد و گفت: اونس طلا باید حمایت در سطح ۱۸۴۶ دلار را حفظ کند در غیر این صورت سطح حمایتی بعدی در ۱۸۰۸ دلار قرار خواهد گرفت.

محمدولی ادامه داد: امروز بازار‌های جهانی طلا به دلیل تعطیلات آخر هفته میلادی تعطیل بودند و همین موضوع باعث شد تا نوسان ناچیزی در بازار‌های داخلی رخ دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا