اقتصادی

اسراری جالب از زندگی ثروتمندان/ چرا برخی پولدار‌ها خودرو‌های لوکس نمی‌خرند؟

خبرمهم: هر فرد موفق در طول زندگی خود مسیر‌ها و مشکلاتی را پشت سر گذاشته که با وجود گذر از آن‌ها است که امروز به ثروت و موفقیت زبان زد رسیده است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،   هر فرد موفق در طول زندگی خود مسیر‌ها و مشکلاتی را پشت سر گذاشته که با وجود گذر از آن‌ها است که امروز به ثروت و موفقیت زبان زد رسیده است.۱. تنها ۲۰ درصد از ثروت‌مندان جهان ثروت خود را از دیگری به ارث برده اند و ۸۰ درصد مابقی کسانی هستند که ثروت خود را به دست آورده اند و نسل‌های بعدی آن‌ها هستند که از طریق ارث، ثروت‌مند خواهند شد.

۲. فقط ۲۰ درصد از ثروت‌مندان بازنشسته هستند و مابقی آن‌ها ساعات زیادی از روز را به کار کردن مشغول هستند. این باور در جامعه وجود دارد که ثروت‌مندان به اندازه اقشار متوسط جامعه کار نمی‌کنند و سختی نمی‌کشند، اما واقعیت ماجرا اینجاست که هیچ هدفی بدون سختی و تلاش برای ثروت‌مندان برآورده نشده است.
ایلان ماسک ۱۰۰ ساعت و ماریسا مایر ۱۳۰ ساعت در طول هفته کار مفید برای خود ثبت می‌کنند در حالی که تا امروز نیز ثروت زیادی برای خود جمع آوری کرده اند.

۳. تمام ثروت‌مندان جهان به طور میانگین ۳ مرتبه ورشکسته شده اند. ثروت مندانی که امروز به این نقطه از رفاه رسیده اند در طول مسیر موفقیت خود آسایش را تجربه نکرده بودند. به عنوان مثال هنری فورد و والت دیزنی در طول مسیر موفقیت خود یک بار تمام سرمایه خود را از دست دادند و از نو شروع کردند.

۴. ۴۰ درصد از مالیات‌های اخذ شده در سراسر جهان را ثروت‌مندان پرداخت می‌کنند این در حالی است که تنها ۵ درصد جمعیت جهان ثروت‌مند هستند با این وجود یک باور عمومی وجود دارد که ثروت‌مندان هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند.

۵. نتیجه یک تحقیق نشان داده که در آمریکا هرچه سن کمتری داشته باشید شانستان برای ثروت‌مند شدن بیشتر می‌شود که این موضوع به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی در ایالت متحده متناسب با افزایش سن است.

۶. هارلو اسلیم یک فوق میلیاردر مکزیکی است که روزانه ۳۰ میلیون دلار درآمد دارد، اما او در یک خانه ساده و یک زندگی با فروتنی کامل دارد چراکه پول مقصد او نیست و می‌خواهد با سرمایه‌ای که دارد به نسل‌های آینده کمک کند.
او روزانه می‌تواند یک خانه فوق لوکس خریداری کند یا با درآمد یک ماه خود یک جزیره بسیار مدرن برای خود بخرد.

۷. بیل گیتس اعلام کرده که می‌خواهد با ثروت خود جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند و به نسل‌های آینده برای زندگی بهتر کمک کند.

۸. بسیاری از ثروت‌مندان از خرید ماشین‌های گران قیمت و لوکس خودداری می‌کنند چراکه آن‌ها معتقدند خرید خودروی لوکس استهلاک ثروت آن‌ها را افزایش می‌دهد و با گذشت زمان پولی که برای آن پرداخت کرده اید با افت ارزش مواجه می‌شود.

۹. ۸۵ درصد از ثروت‌مندان جهان حداقل ۲ کتاب در طول یک ماه می‌خوانند و ۶۳ درصد از آن‌ها به کتاب صوتی در طول مسیر گوش می‌دهند.
ثروت‌مندان معتقدند که فیلم ها ذهن شما را محدود می‌کند و کتاب آن را باز‌تر می‌کند، همچنین کتاب چشم انداز شما به موفقیت را گسترده‌تر می‌کند.

۱۰. ۷۶ درصد از ثروت‌مندان حداقل چهار روز در طول هفته به مدت ۳۰ دقیقه ورزش می‌کنند و اعتقاد دارند این موضوع به خصوص دوری از استعمال دخانیات و استفاده از مشروبات الکلی تاثیر مستقیم در موفقیت دارد. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا