اقتصادی

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار + جدول

خبرهای فوری: قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۴ اسفند ۹۷ را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، تبلت‌ها نسخه بزرگ‌تر تلفن‌های هوشمند هستند که کاربرد‌های فراوانی دارند، ویژگی اصلی این محصولات صفحه نمایش بزرگ آن‌ها است که در خواندن مطالب مختلف، دیدن عکس و فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی تاثیر بسزایی دارند. با تولید قلم مخصوص تبلت، ویژگی طراحی نیز به این دسته از محصولات اضافه شد. چند سالی است که تبلت‌ها مجهز به صفحه کلید نیز شده‌اند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، مانند یک لپ‌تاپ جمع و جور برای انجام انواع و اقسام کار‌های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱۴ اسفند ۹۷ نگاهی بیاندازیم. از هفته گذشته تا کنون شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم و تنها می‌توان به کاهش جزئی قیمت برخی مدل‌ها اشاره کرد.

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر با تولید تبلت‌های سرفیس توانسته حضور قدرتمندی در بازار تبلت‌های بالارده داشته باشد، تبلت‌های سرفیس با قدرت و امکانات بالا و ویژگی‌هایی مانند کیبرد مخصوص مایکروسافت و نمایشگر لمسی، طرفداران زیادی در جهان دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

ت1

شرکت لنوو

رمز موفقیت لنوو تنوع بالا و قیمت مناسب است. تبلت‌ها این برند تنوع بسیار بالایی دارند و همراه با تنوع از کیفیت بسیار مناسبی نیز بهره می‌برند. قیمت مناسب همراه با دو ویژگی ذکر شده باعث می‌شود تا لنوو به یکی از پرفروش‌ترین برند‌ها بازار تبلت به حساب بیاید. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

ت2

شرکت سامسونگ

خانواده گلکسی تب سامسونگ از مدل‌های فعال در بازار ایران هستن که در مدل‌های متنوع و فراوان تولید شده اند. برترین تولید کننده تلفن هوشمند در جهان در طراحی و ساخت تبلت‌ها با کیفیت و قدرتمند نیز تبحر زیادی دارد که موجب می‌شود خریداران زیادی حتی با پرداخت هزینه بالا به سمت خرید تبلت‌ها سامسونگ بروند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

ت3

شرکت ایسوس

ایسوس مانند بازار تلفن همراه از برند‌ها برتر بازار محسوب نمی‌شود، اما مدل‌ها این شرکت همواره از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. در حال حاضر مدل‌ها کمی از سری زن‌پد و ترنسفورمر در بازار موجود است علاوه بر مشخصات فنی قابل قبول، قیمت مناسبی نیز دارند؛ که در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

ت4

شرکت اپل

علاوه بر آن که تولیدات شرکت اپل طرفداران مخصوص به خود را دارد، مدل‌های متنوع آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو در بازه سخت افزاری و قیمتی بالا به محبوبیت این مدل‌ها کمک زیادی کرده است. در بازار ایران نیز شاهد حضور خوب تبلت‌های این برند هستیم. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

ن5

شرکت ایسر

شرکت ایسر از سال ۲۰۱۰ ساخت تبلت‌های خود را آغاز کرده است. این شرکت با تولید سری Iconia در مدل‌های زیاد و تنوع مناسب توانسته نام خود را به عنوان یک تولیدکننده با کیفیت در بازار تبلت‌ها معرفی کند هر چند که فعلا مدل‌های زیادی از ایسر در بازار یافت نمی‌شود. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

ت6

شرکت هوآوی

یکی از برترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در جهان، در بازار تبلت‌ها نیز حضور فعالی دارد سری مدیاپد این شرکت از محبوب‌ترین تبلت‌های بازار ایران است. البته در حال حاضر تبلت‌ها این شرکت زیاد در بازار ایران یافت نمی‌شوند، اما مدل‌ها مدیاپد موجود، فروش خوبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

ت7

[irp posts=”12085″ name=”آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار + جدول”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا