اقتصادی

اذعان معاون رئیس‌جمهور به افزایش آمار بیکاری/ نوبخت: بسیاری از خانواده‌ها چند بیکار دارند

خبرمهم: معاون رئیس‌جمهور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این‌که "آمار اعلام‌شده درباره بیکاری با واقعیت منطبق نیست" گفت: در بسیاری از خانواده‌ها چند بیکار وجود دارد و آمار اعلام‌شده با آنچه در جامعه می‌بینیم همخوانی ندارد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، محمدرضا نوبخت صبح امروز در ادامه حضور خود در استان ایلام با حجت الاسلام‌الله نور کریمی‌تبار دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به ارائه گزارشی از سفر دو ‌روزه خود به استان ایلام پرداخت و اظهار داشت: ‌در این سفر آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام برای افتتاح تا پایان دولت یازدهم مورد بازدید حضوری قرار می‌گیرند.

نوبخت گفت: در پایان بازدید میدانی به برآورد هزینه مورد نیاز برای تکمیل این گونه پروژه‌ها اقدام و سپس در جهت اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل تصمیم‌گیری می‌شود.

وی به تلاش دولت جهت اجرای طرح مسکن ملی در استان‌های کشور برای مددجویان زیرپوشش سازمان‌های حمایتی اشاره و یادآور شد: سهم استان ایلام از این طرح ۲۰۰۰ واحد مسکونی است.

آمار اعلام‌شده درباره بیکاری با واقعیت منطبق نیست

درادامه ارائه گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه و تشریح اهداف سفر به استان ایلام، حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی ملموس در استان ایلام، آمار رسمی اعلام شده توسط  مسئولان استان  را مورد نقد قرار داد و گفت: وضعیت ناهنجاری‌ها به‌ویژه آمار خودکشی در استان ایلام بالا است.

امام جمعه ایلام گفت: بیکاری و تورم مساوی با عدم امید جوانان به آینده است.

وی افزود: در بسیاری از خانواده‌ها چند بیکار وجود دارد و آمار اعلام‌شده با آنچه در جامعه می‌بینیم همخوانی ندارد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا