اقتصادی

قیمت طلا، قیمت سکه امروز ۹۹/۰۶/۲۵؛ آخرین قیمت‌ها از بازار دلار و سکه؛ سکه ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد

خبرمهم: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۶هزار و ۱۵۰ تومان است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت ها با کاهش  نسبت به روز کاری قبل همراه شده است؛ بنابراین قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳میلیون و ۸۰۰هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۹۴هزار تومان و هر مثقال طلا ۵میلیون و ۱۸۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

دربازار جهانی نیز قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد رشد به ۱۹۶۶ دلار و ۵۶ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۶۹ درصد رشد به ۱۹۷۷ دلار و ۳۰ سنت رسید./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا